اخبار داغ

در نماز جمعه این هفته استان قزوین مطر ح شد :

باید قدردان حرکت بصیرت افزای راهیان نور باشیم/ برای حفظ امنیت ایام نوروز با نیروهای انتظامی همکاری کنیم

باید قدردان حرکت بصیرت افزای راهیان نور باشیم/ برای حفظ امنیت ایام نوروز با نیروهای انتظامی همکاری کنیم
در خطبه‌های نماز جمعه استان گفته شد : همه مردم برای حفظ امنیت مسافرت‌ها در ایام نوروز با نیروی‌های انتظامی و امدادی همکاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین به اتفاقات مهم سال گذشته اشاره و اظهار کرد: یکی از اتفاقات بسیار تلخ و جانگدازی که دل مسلمانان و همه اهل عالم را جریحه دار کرد، آوارگی مسلمانان مظلوم روهینگیا در میانمار بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: متأسفانه شاهد بودیم که خانه های آن ها را به آتش کشیدند، خیلی ها را در شعله های آتش سوزاندند و مظلومانه و در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر اقدام به کشتار مسلمانان این منطقه کردند. 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اگر تروریستی در کشور ما محاکمه شود، اگر علیه یک قاچاقچی که صدها نفر از فرزندان مردم را به اعتیاد مبتلا کرده و خانواده های بسیاری را متلاشی کرده حکم صادر شود، فریاد حقوق بشری آن ها بلند می شود اما این سطح از جنایات علیه مسلمانان روهینگیا را دیدند و نه تنها حرفی به میان نیاوردند بلکه از این جنایات حمایت کردند.

عابدینی با اشاره به حادثه کشتی سانچی اظهار کرد: در این حادثه 33 نفر از خدمتگزاران کشور ما در دریا و سختی در حین خدمت جان به جان آفرین تسلیم کردند و به جز جنازه سوخته چند نفر از آنها، جنازه بقیه این عزیزان به دست نیامد که این حادثه از خاطرات غم انگیز سال جاری بود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: زلزله سر پل ذهاب و هجدک کرمان که در سال جاری رخ داد و بسیاری از عزیزان ما جان خود را از دست دادند و بسیاری نیز بی خانمان شدند؛ اما در این حادثه ما شاهد جوانمردی، ایثار و از خودگذشتگی مردم ایران در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بودیم. 

,
,
,
,
,
,
,
,



وی اذعان کرد: نکته ای که باید در رخدادهای بزرگی شبیه زلزله کرمانشاه مورد توجه قرار بدهیم این است که معمولا در این اتفاقات روزهای اول همه برای کمک پیش قدم می شویم و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را ارسال می کنیم؛ اما پس از مدتی که از حادثه می گذرد گرفتاری این عزیزان فراموش می شود. 

امام جمعه قزوین بیان کرد: حادثه دیگر سال 96 سقوط هواپیمای تهران یاسوج بود که 66 خدمه و مسافر این هواپیما مظلومانه کشته شدند و خانواده این عزیزان داغدار شدند. 

 عابدینی با اشاره به حمله تروریست های داعشی به مجلس شورای اسلامی در سال جاری ابراز کرد: این حادثه گوشه ای از شرارت های داعشی را نشان داد تا عده ای که همیشه ساز مخالف با حضور ایران در سوریه و عراق می زنند، شاهد گوشه ای از این جنایت ها باشند. 

وی ابراز کرد: این حادثه نشان داد اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق داعشی ها را سرجای خود ننشانند آنها در کوچه و خیابان های ایران به سراغ مردم ما خواهند آمد؛ ما دست و پای رزمندگان و مدافعان حرم را از هر ملیتی می بوسیم. 

این خطیب نمازجمعه قزوین تصریح کرد: مدافعان حرم با فدا کردن جان خود آمادگی ایران را برای حمایت از مرزهای فلسطین نشان دادند تا رژیم صهیونیستی بداند نیاز نیست ما از ایران و مرزهای کشورمان با اسرائیل غاصب بجنگیم بلکه ما از بلندی های جولان شهرهای صهیونیستی را نشانه می گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: رژیم صهیونیستی به خوبی می داند دیوارهای بتنی اطراف سرزمین اشغالی بسیار سست تر و ضعیف تر از آن چیزی هست که بتواند در مقابل اراده مجاهدانی نظیر شهید حججی ها، اسدی ها و شهدای مدافع حرم دوام بیاورد و این دیوارها شکسته خواهد شد و به فرموده امام المسلمین ان‌شاءالله به زودی در قدس شریف نماز جماعتِ اقتدار مسلمین اقامه خواهد شد. 

وی به برخی از فتنه انگیزی های اخیر نظیر آتش زدن مسجد، حسینیه و امامزاده اشاره و با محکوم کردن چنین اقداماتی، اضافه کرد: آن ها با مواد آتش زا این مکان های مقدس را به آتش کشیدند و عکسی هم گرفتند و عده ای را در برخی از شهرها در میدان ها جمع کردند برای اینکه خیال صهیونیست ها و آمریکایی ها را راحت کنند و بگویند ایران در داخل مشکل دارد. 

عابدینی ادامه داد: اما بیداری، بصیرت، جوانمردی و آگاهی مردم خیلی زود آن ها را رسوا کرد و بساطشان جمع شد و این مسائل آبروی نظام و انسجام ملی را افزایش داد و در نهایت هیچ چیزی نصیب دشمنان نشد. 

خطیب جمعه قزوین به فتنه فرقه گرایان منحرف در خیابان پاسداران نیز اشاره و تأکید کرد: عده ای در این خیابان جمع شدند و عده ای دیگر را نیز به این ماجرا دعوت کردند و فتنه ای را رقم زدند و باعث شدند تعدادی از جوانمردان بسیجی ما به شهادت برسند اما در نهایت بساطشان برچیده شد. 

صله رحم را جدی بگیریم
وی گفت: آنها از اول انقلاب مزاحمت هایی را در قم و جاهای دیگر داشتند اما در این روزها اقدامات خود را به اوج رساندند و امیدواریم دستگاه قضایی با قاطعیت هر چه بیشتر این فتنه را از ریشه بسوزاند تا بعدها آثار شوم این فتنه گران و آسیب آن ها را مشاهده نکنیم. 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مردم با راهپیمایی عظیم و باشکوه 22 بهمن امسال یک بار دیگر عظمت ملت و انقلاب را به رخ قدرت های بزرگ کشیدند، تصریح کرد: راهپیمایی عظیم 22 بهمن هر سال با عظمت تر از سال های پیش برگزار می شود و ان شاءالله مسیر قدس در نتیجه همین راهپیمایی ها باز شده و بساط صهیونیست ها برچیده خواهد شد. 

وی ایام نوروز را فرصتی برای توجه بیشتر به صله رحم دانست و یادآور شد: امام صادق (ع) می فرمایند اگر می خواهید خیری انجام دهید که خیلی زود نتیجه آن را ببینید و دعاهایتان مستجاب شود، صله رحم را جدی بگیرید. مخصوصاً صله رحم با پدر و مادر و خویشاوندان نزدیک بسیار سفارش شده است و این ایام فرصت مناسبی برای این کار است. 

عابدینی با تبریک میلاد امام باقر (ع) بیان کرد: امام باقر (ع) تأکید کرده اند که نمازهای جماعت در مساجد جدی گرفته شود که شامل نماز جمعه و نماز های یومیه می شود. 

خطیب جمعه قزوین ابراز کرد: می باید قدردان حرکت بصیرت افزای راهیان نور باشیم و کسانی که به این سفر نرفته اند و در زمان دفاع مقدس حضور نداشته اند، خوب است که به این مناطق بروند و آن مناطق را مشاهده کنند چرا که نسبت به رشادت های رزمندگان آگاهی بخشی بسیاری به انسان می دهد.

عابدینی با اشاره به شروع تعطیلات نوروزی اظهار کرد: در این ایام نیروهای انتظامی و امدادی ما در آماده باش قرار دارند و ضرورت دارد همه مردم برای حفظ امنیت و آسایش در مسافرت ها با این عزیزان همکاری داشته باشند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: عزیزان انتظامی، امدادی و خدمات رسان استان قزوین در ایامی که همه مردم در مسافرت و تفریح به سر می برند به خدمت رسانی به مردم می پردازند؛ که باید همه ما قدردان زحمات این عزیزان باشیم. 

وی با اشاره به سالروز درگذشت پروین اعتصامی اذعان کرد: پروین اعتصامی بانویی بود که در عالم شعر در نسل های گذشته تاثیر بسزایی داشت و همچون یک معلم برای بانوان و دختران ما عمل کرد؛ وی شاعری متعهد و الگویی نمونه برای حوزه شعر و هنر تاثیرگذار، شناخته شده است. 

امام جمعه قزوین با اشاره به شروع ایام اعتکاف در ایام نوروز بیان کرد: برای حضور و شرکت در مراسم اعتکاف باید از همین امروز آمادگی لازم را در خود ایجاد کنیم، همچنین خیرین از این فرصت استفاده کنند و برای مشارکت در این مراسم معنوی اقدام کنند. 

عابدینی ابراز کرد: در این سال نو همه باید تصمیم بگیریم به گونه ای دیگر مدیریت کنیم، بسیاری از مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند و این ضرورت تغییر رویه عملکرد مسئولان را می رساند.

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, صله رحم را جدی بگیریم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

نماز جمعه محمود آباد : 

, نماز جمعه محمود آباد : ,
امام جمعه شهر محمودآباد گفت: امروز سردار پرافتخار جهان اسلام سلیمانی، مورد هجمه عده‎ای کج اندیش قرار کرفته و این حمله به افرادی که مایه عزت نظام و ایران هستند حق ناشناسی است.
,
به گزارش ایکنا قزوین حجت الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد نمونه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: پرهیز از اشرافیگری در بین مدیران و مسئولین از اصلی ترین خصوصیات مدیران در تراز حکومت اسلامی است.
,
وی افزود: مسئولین در جامعه اسلامی باید علاوه بر اینکه برای رفع نیازهای مادی مردم تلاش کنند، باید برای نیازهای معنوی و تربیتی مردم نیز برنامه داشته باشند تا جامعه در این ابعاد نیز رشد کند.
,
رشوندی همچنین با اشاره به ادامه دشمنی نظام سلطه با ملت ایران تاکید کرد: مشکل اصلی نظام سلطه با ملت ایران بر سر حکومت دینی و مبانی این حکومت است و تا وقتی که مبنای برائت از نظام سلطه و زیربار حرف زور در حکومت اسلامی وجود دارد ، جهان استکبار نیز به این ملت روی خوش نشان نمی دهد.
,
وی بیان کرد: زمانی دشمن از دشمنی خود با این ملت کوتاه خواهد آمد که ملت دست از دین و مبانی اسلامی و ارزش های خود بردارند. 
,
امام جمعه شهر محمودآباد با اشاره به فرارسیدن سالروز ملی شدن صنعت نفت نیز اظهار کرد: نمی توان نقش فدائیان اسلام و امت حزب الله را در ملی شدن صنعت نفت نادیده گرفت و تلاش این افراد در کنار آیت الله کاشانی و مصدق توانست دستاوردی بزرگ برای ملت را به ارمغان بیاورد.
,
, ,
وی با بیان اینکه مصدق قدر نیروهای حزب اللهی را ندانست و پس از به قدرت رسیدن این افراد دلسوز را زندانی کرد، ادامه داد: امروز نیز عده ای به دنبال هجمه به نیروهای وفادار و ارزشی در انقلاب هستند.
,
رشوندی افزود: شرایط به گونه ای شده که امروز سردار پرافتخار جهان اسلام سلیمانی، مورد هجمه عده‎ای کج اندیش قرار کرفته و این حمله به افرادی که مایه عزت نظام و ایران هستند حق ناشناسی است.
,
وی در ادامه با توجه به فرارسیدن سال نو، نوروز را مقدمه تحول در انسان دانست و تصریح کرد: این تحول باید در انسان نیز تغییر ایجاد کند و باید دقت کنیم که سال جدید را با نام خدا آغاز کنیم.
,
امام جمعه محمودآباد در پایان از حضور مسئولین آبفای استان در میز خدمت مصلی نماز جمعه تقدیر کرد و خواستار رفع مشکلات مخزن آب شهر محمودآباد شد.
,
 
,
نماز جمعه آبیک : 
, نماز جمعه آبیک : ,
 
حجت الاسلام موسوی امام‌جمعه آبیک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبری و نامگذاری سال ۹۶ اظهار داشت: هنوز فریاد ناله بیکاران بلند است که لازم است دولتمردان با جدیت بیشتری به مردم خدمت کنند.
 
وی ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به مردم و توصیه به انجام صله رحم در این ایام اظهار داشت : مردم در راهیان نور نیز شرکت کنند و این راه باید زنده نگه داشته شود، آنچه اتفاق افتاده توسط این شهدا بوده است . 
 
این خطیب نمازجمعه اذعان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب با انقلاب اسلامی ایران در دنیا زلزله اتفاق افتاد. به تاسی از انقلاب ایادی امریکایی ها در منطقه هم دچار نابودی شدند و آمریکا برای جلوگیری از آن شروع کردند به توطئه کردن و از حربه قومیت ها و تجزیه استفاده کردند.
 
وی ادامه داد: اخلاص جوانهای مومن در جبهه ها موجب پیروزی انقلاب و نظام شد و جبهه ها تبدیل به دانشگاه شد و همت ها و برونسی ها در این دانشگاه فارغ التحصیل شدند و آسمانی شدند، اخلاص جوانان امروز ما اگر از آنان بیشتر نباشد کمتر نیست . 
 
موسوی ابراز کرد: از فرمانده نیروی انتظامی و راهور و پرسنل  ناجا که در شب آخرین‌جمعه سال زحمات زیادی کشیدند که از طرف خودم و مردم تشکر می کنم. 
 
وی ابراز کرد: محیط زیست را حفظ کنید و درختکاری و فضای سبز را حفظ کنید، در خیابان و منازل خود درخت بکارید که پیامبر فرمود به اندازه کاشتن یک‌نهال اگر مانده دنیا تمام شود آن‌نهال را بکارید.
 
نماز جمعه ارداق : 
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه ارداق در نمازجمعه این شهر  ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت محمد باقر علیه السلام و با توجه به نزدیک شدن به سال جدید پیش رو بیان کرد: مسئولین 3 قوه چقدر توانستند تلاش کنند که  اهداف و آرمان های انقلاب و شعار سال محقق شود؟ستاد مقاومتی ما چقدر توانست به خواسته رهبری معظم عمل کند؟
 
وی با اشاره به دیدار اخیر رهبری معظم انقلاب با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری گفت: بیشترین تأکید رهبری معظم در این دیدار این بود که جنگ بین حق و باطل یک واقعیت است هرجا حق باشد، باطل با او مبارزه خواهد کرد. و اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبری معظم نمودند که فرمودند: وعده الهی نسبت به پیروزی، حتمی است که البته این پیروزی و غلبه مشروط به صبر و پایداری و بصیرت و تقوا است. 
 
 سعیدی در بخش دیگری از خطبه های دوم با اشاره به اهانت به سفارت ایران در انگلستان توسط چند فرد متعصب و جاهل اذعان کرد: کشور انگلیس باید بداند که سفارت یک کشور جزو خاک آن کشور محسوب میشود ما ملتی نیستیم که اجازه دهیم قطعه ای از خاکمان را دشمن تصاحب کرده و به آن اهانت کند از دستگاه خارجی کشورمان میخواهیم قاطعانه وارد عمل شود.
 
امام جمعه ارداق در پایان از دولت و قوه قضاییه خواست تا به ترتیب مسئله تولید و اشتغال و قاچاق کالا را جدی بگیرند و منویات رهبری معظم انقلاب را در این راستا جدی گرفته و به آن عمل کنند.
 
نماز جمعه خرمدشت : 
 
حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمدشت در خطبه های نمازجمعه این شهر با تشریح دستاورد های نظام در سال جاری اظهار کرد: از دستاوردهای داخلی برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۷۳درصدی مردم،افتتاح بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به دست توانمند قرارگاه سازندگی سپاه،رویش نسل های جوان انقلاب(حضور بیش از ۷۰درصد معتکفین از جوانان)،تزریق معنویت و روحیه ایستادگی در مقابل دشمن که شهید حججی و حدادیان از مصادیق بارز آن بودند و راهپیمایی ۲۲بهمن در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب بود.
 
وی افزود: از دستاوردهای خارجی پایان عمر داعش در عراق و سوریه و تثبیت حشد الشعبی در عراق و جریان مقاومت و شکست طرح اقلیم کردستان در عراق بود.
 
این خطیب نمازجمعه ابراز کرد: یکی از مهمترین رویدادهایی که طی سال های گذشته سبب شده تا نه تنها یاد و خاطره ی شهدا فراموش نشود و بلکه روز به روز ابعاد تازه تری از جانفشانی های شهیدان آشکار شود سفرهای راهیان نور است سفرهایی از جنس بصیرت.
 
وی عنوان کرد: راهیان نور این فرصت و بستر را فراهم می کند تا نسل جدید و نسل های آتی با مفاهیم ارزشی چون شجاعت،مقاومت، ایثار ،شهادت آشنا شوند و این مفاهیم را با روح و جان درک کنند. 
 
امام جمعه خرمدشت بیان کرد: موج خروشان راهیان نور سیلی محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی است که در طول سال های گذشته تلاش کردند تا حماسه سازی های رزمندگان را سرپوش گذاشته و مانع از برملا شدن ذلت و حقارت شان در آن دوران شوند.
نماز جمعه سگز آباد : 
حجت الاسلام امام جمعه موقت سگزآباد در قسمتی از بیانات خود در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر با اشاره و مرور بر سه سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: در دیدار با مردم قم روز ۱۹ دی صراحت فرمودند زخم ها و مشکلاتی که بر پیکره جامعه نشسته و دشمنان مانند مگس ها می نشینند و ما باید در صدد درمان باشیم و نگذاریم زخم جدیدی پیدا شود طبقات ضعیف در فشارند و مشکلی نیست که حل شدنی نباشد.
 
وی افزود: رهبری فرمودند من با این آینده کشور امیدوارم و خداوند متعال به بالاترین درجات می رساند.
این خطیب نمازجمعه بیان کرد: رهبری در دیدار با فرماندهان در روز ۱۹ بهمن فرمودند عدالت اجتماعی از سیاستهای اصولی نظام است و هدفش برداشتن فاصله ها میان مردم است مبارزه با تبعیض و فساد.
 
وی گفت: اوج سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز در روز ۲۹ بهمن از خطر ارتجاع و فراموش محرومان و مظلومان و خطر اشرافیگری برخی از مسئولان و مدیران ناکارآمد و حیف ومیل کردن بیت‌المال بود که بر این مسئله تاکید کردند. 
 
خطیب موقت شهر سگزآباد در پایان اشاره به روزهای پایانی سال  عنوان کرد: بایستی همه دست به دست هم دهیم و فکر کمک به مردم بی بضاعت در این ایام باشیم.
,
 
,
حجت الاسلام موسوی امام‌جمعه آبیک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبری و نامگذاری سال ۹۶ اظهار داشت: هنوز فریاد ناله بیکاران بلند است که لازم است دولتمردان با جدیت بیشتری به مردم خدمت کنند.
,
 
,
وی ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به مردم و توصیه به انجام صله رحم در این ایام اظهار داشت : مردم در راهیان نور نیز شرکت کنند و این راه باید زنده نگه داشته شود، آنچه اتفاق افتاده توسط این شهدا بوده است . 
,
 
,
این خطیب نمازجمعه اذعان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب با انقلاب اسلامی ایران در دنیا زلزله اتفاق افتاد. به تاسی از انقلاب ایادی امریکایی ها در منطقه هم دچار نابودی شدند و آمریکا برای جلوگیری از آن شروع کردند به توطئه کردن و از حربه قومیت ها و تجزیه استفاده کردند.
,
 
,
وی ادامه داد: اخلاص جوانهای مومن در جبهه ها موجب پیروزی انقلاب و نظام شد و جبهه ها تبدیل به دانشگاه شد و همت ها و برونسی ها در این دانشگاه فارغ التحصیل شدند و آسمانی شدند، اخلاص جوانان امروز ما اگر از آنان بیشتر نباشد کمتر نیست . 
,
 
,
موسوی ابراز کرد: از فرمانده نیروی انتظامی و راهور و پرسنل  ناجا که در شب آخرین‌جمعه سال زحمات زیادی کشیدند که از طرف خودم و مردم تشکر می کنم. 
,
, ,
 
,
وی ابراز کرد: محیط زیست را حفظ کنید و درختکاری و فضای سبز را حفظ کنید، در خیابان و منازل خود درخت بکارید که پیامبر فرمود به اندازه کاشتن یک‌نهال اگر مانده دنیا تمام شود آن‌نهال را بکارید.
,
 
,
نماز جمعه ارداق : 
, نماز جمعه ارداق : ,
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه ارداق در نمازجمعه این شهر  ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت محمد باقر علیه السلام و با توجه به نزدیک شدن به سال جدید پیش رو بیان کرد: مسئولین 3 قوه چقدر توانستند تلاش کنند که  اهداف و آرمان های انقلاب و شعار سال محقق شود؟ستاد مقاومتی ما چقدر توانست به خواسته رهبری معظم عمل کند؟
,
 
,
وی با اشاره به دیدار اخیر رهبری معظم انقلاب با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری گفت: بیشترین تأکید رهبری معظم در این دیدار این بود که جنگ بین حق و باطل یک واقعیت است هرجا حق باشد، باطل با او مبارزه خواهد کرد. و اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبری معظم نمودند که فرمودند: وعده الهی نسبت به پیروزی، حتمی است که البته این پیروزی و غلبه مشروط به صبر و پایداری و بصیرت و تقوا است. 
,
 
,
 سعیدی در بخش دیگری از خطبه های دوم با اشاره به اهانت به سفارت ایران در انگلستان توسط چند فرد متعصب و جاهل اذعان کرد: کشور انگلیس باید بداند که سفارت یک کشور جزو خاک آن کشور محسوب میشود ما ملتی نیستیم که اجازه دهیم قطعه ای از خاکمان را دشمن تصاحب کرده و به آن اهانت کند از دستگاه خارجی کشورمان میخواهیم قاطعانه وارد عمل شود.
,
 
,
امام جمعه ارداق در پایان از دولت و قوه قضاییه خواست تا به ترتیب مسئله تولید و اشتغال و قاچاق کالا را جدی بگیرند و منویات رهبری معظم انقلاب را در این راستا جدی گرفته و به آن عمل کنند.
,
 
,
نماز جمعه خرمدشت : 
, نماز جمعه خرمدشت : ,
 
,
حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمدشت در خطبه های نمازجمعه این شهر با تشریح دستاورد های نظام در سال جاری اظهار کرد: از دستاوردهای داخلی برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۷۳درصدی مردم،افتتاح بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به دست توانمند قرارگاه سازندگی سپاه،رویش نسل های جوان انقلاب(حضور بیش از ۷۰درصد معتکفین از جوانان)،تزریق معنویت و روحیه ایستادگی در مقابل دشمن که شهید حججی و حدادیان از مصادیق بارز آن بودند و راهپیمایی ۲۲بهمن در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب بود.
,
 
,
وی افزود: از دستاوردهای خارجی پایان عمر داعش در عراق و سوریه و تثبیت حشد الشعبی در عراق و جریان مقاومت و شکست طرح اقلیم کردستان در عراق بود.
,
 
,
این خطیب نمازجمعه ابراز کرد: یکی از مهمترین رویدادهایی که طی سال های گذشته سبب شده تا نه تنها یاد و خاطره ی شهدا فراموش نشود و بلکه روز به روز ابعاد تازه تری از جانفشانی های شهیدان آشکار شود سفرهای راهیان نور است سفرهایی از جنس بصیرت.
,
 
,
وی عنوان کرد: راهیان نور این فرصت و بستر را فراهم می کند تا نسل جدید و نسل های آتی با مفاهیم ارزشی چون شجاعت،مقاومت، ایثار ،شهادت آشنا شوند و این مفاهیم را با روح و جان درک کنند. 
,
 
,
امام جمعه خرمدشت بیان کرد: موج خروشان راهیان نور سیلی محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی است که در طول سال های گذشته تلاش کردند تا حماسه سازی های رزمندگان را سرپوش گذاشته و مانع از برملا شدن ذلت و حقارت شان در آن دوران شوند.
,
نماز جمعه سگز آباد : 
, نماز جمعه سگز آباد : ,
حجت الاسلام امام جمعه موقت سگزآباد در قسمتی از بیانات خود در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر با اشاره و مرور بر سه سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: در دیدار با مردم قم روز ۱۹ دی صراحت فرمودند زخم ها و مشکلاتی که بر پیکره جامعه نشسته و دشمنان مانند مگس ها می نشینند و ما باید در صدد درمان باشیم و نگذاریم زخم جدیدی پیدا شود طبقات ضعیف در فشارند و مشکلی نیست که حل شدنی نباشد.
,
 
,
وی افزود: رهبری فرمودند من با این آینده کشور امیدوارم و خداوند متعال به بالاترین درجات می رساند.
,
این خطیب نمازجمعه بیان کرد: رهبری در دیدار با فرماندهان در روز ۱۹ بهمن فرمودند عدالت اجتماعی از سیاستهای اصولی نظام است و هدفش برداشتن فاصله ها میان مردم است مبارزه با تبعیض و فساد.
,
 
,
وی گفت: اوج سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز در روز ۲۹ بهمن از خطر ارتجاع و فراموش محرومان و مظلومان و خطر اشرافیگری برخی از مسئولان و مدیران ناکارآمد و حیف ومیل کردن بیت‌المال بود که بر این مسئله تاکید کردند. 
,
 
,
خطیب موقت شهر سگزآباد در پایان اشاره به روزهای پایانی سال  عنوان کرد: بایستی همه دست به دست هم دهیم و فکر کمک به مردم بی بضاعت در این ایام باشیم.
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه