اخبار داغ

با شعار «کتاب عیدی دهیم»

اجرای طرح "عیدانه کتاب" در سراسر کشور

اجرای طرح "عیدانه کتاب" در سراسر کشور
طرح «عیدانه کتاب» در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک طرح «عیدانه کتاب» با شعار «کتاب عیدی دهیم» در کتابفروشی های عضو طرح در استان های سراسر کشور در حال اجراست.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

در  این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۰۰ هزار تومان است و خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان  را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند.

,

 

,

طرح عیدانه کتاب از 22 اسفند ماه در کتابفروشی های سایر استان ها آغاز به کار کرد و در این مدت کتابفروشان توانستند 55 هزار و 734 عنوان کتاب را  به فروش برسانند.

,

 

,

 با گذشت بیش از یک هفته از آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در طرح عیدانه کتاب، 778 کتابفروشی از سراسر کشور برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد 594 کتابفروشی در مراکز استان ها و مابقی در شهرستان ها هستند.

,

 

,

  طرح «عیدانه کتاب» در تهران از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت تاکنون استان تهران با مشارکت 119 کتابفروشی در جایگاه اول بیشترین مشارکت کتابفروشی ها از بین 31 استان کشور را از آن خود کرده است و استان های اصفهان با 91 کتابفروشی و قم با 86 کتابفروشی در جایگاه های بعدی بیشترین مشارکت کتابفروشی ها در سومین عیدانه کتاب را  کسب کردند.  

,

 

,

 ثبت نام کتابفروشی ها در سومین دوره طرح «عیدانه کتاب» از (۱۶ اسفند ماه) آغاز شده است و کتابفروشان سراسر کشور می توانند برای ثبت نام در  این طرح به سایت www.ketabnet.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۶۶۹۶۶۱۴۰ ، ۶۶۴۶۱۱۴۰  و ۶۶۴۱۵۲۱۳ تماس بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه