اخبار داغ

کشف 30 کیلوگرم مواد خوراکی تاریخ گذشته در جمعه بازار خلخال+ تصاویر

کشف 30 کیلوگرم مواد خوراکی تاریخ گذشته در جمعه بازار خلخال+ تصاویر
در آستانه سال نو به همت اکیپ بازرسی بهداشت محیط طرح سلامت نوروزی خلخال 30 کیلوگرم مواد خوراکی تاریخ گذشته در جمعه بازار کشف وضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،  علی ملکی مسئول  بهداشت محیط  و معاون اجتماعی دانشکده علوم پزشکی خلخال از حضور اکیپ بازرسی بهداشت محیط در اجرای طرح سلامت نوروزی در جمعه بازار خوجین خبر دادوگفت: بیش از 30کیلوگرم مواد خوردنی تاریخ گذشته در این بازار محلی کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

 ملکی افزود: اکیپ بازرسی بهداشت محیط با رصد اقلام مورد فروش در این بازارچه  ضمن بررسی تاریخ مواد غذایی و نکات بهداشتی در خصوص فروش آبزیان و مواد غذایی از آموزش فروشندگان به صورت  چهره به چهره خبر داد.

,

مسئول بهداشتی محیط شهرستان خلخال اضافه کرد: در آموزش چهره به چهره فروشنده یا فراگیر ضمن آگاهی از موارد تخلف و ناآگاهی خود در زمینه رعایت نکات سلامتی برای عرضه محصولات ومواد غذایی سریعا موارد مشکل دار و تخلف خود را رفع می کند که این طرح سلامتی در بازار خرید و فروش مواد غذایی را تضمین می کند.

,

ملکی اضافه کرد: تیم های بازرسی  طرح سلامت نوروزی تا 15 فروردین در تمامی مراکز عمومی ، عرضه مواد غذایی و شیرینی فروشی ها ، رستوران ها  و مراکز اقامتی بین راهی  حضور خواهند یافت و با متخلفان در زمینه تهدید سلامت عمومی برخورد قاطع و لازم انجام خواهد شد.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه