اخبار داغ

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان – مالزی

عنوان هشتم و دهم برای نمایندگان زن ایران

عنوان هشتم و دهم برای نمایندگان زن ایران
دومین روز از رقابتهای تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان در مالزی با کسب عنوان هشتم و دهم برای آمیتیس جعفری و نجمه خدمتی در تپانچه و تفنگ ده متر بادی بانوان پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، دومین روز از هفتمین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان امروز جمعه 25 اسفند ماه در کوالالامپور مالزی پیگیری شد. در این روز نمایندگان کشورمان در ماده تفنگ 10 متر بادی و تپانچه ده متر زنان به مصاف رقبای خود رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ماده 10 متر تپانچه دختران آمیتیس جعفری به جمع 8 نفر فینال راه یافت و در این مرحله در رقابت با رقبای جهانی در رده هشتم جهان ایستاد. شیرین مرتضوی شانزدهم شد و هانیه رستمیان در رده سی ام قرار گرفت.

,

در ماده تفنگ 10 متر بادی بانوان نجمه خدمتی با 396 امتیاز از 400 امتیاز در رده دهم قرار گرفت و به فینال رقابتها راه نیافت. مهدیه عباسی فرد با 393 امتیاز در رده بیستم ایستاد و فاطمه کرمزاده نیز با 392 امتیاز بیست و سوم شد. در همین ماده و دربخش تیمی تیم کشورمان با ترکیب نجمه خدمتی، فاطمه کرمزاده و مریم شفیعی پور در رده هفتم قرار گرفت.

,

هفتمین دوره رقابت‌ های تیراندازی دانشجویان جهان با حضور 176 ورزشکار از 24 کشور جهان از 23 تا 27 اسفند ماه در شهر کوالامپور مالزی پیگیری می ‌شود و ایران با ۱۰ نماینده در این رقابت ‌ها حضور دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه