اخبار داغ

در ایام نوروز؛

بازدید 5000 نفر از جزیره عملیاتی خارگ در نوروز 97/ روایت گری درباره رشادت شهدا و جاری شدن اشک در میانه دریای خلیج‌فارس ستودنی است

بازدید 5000 نفر از جزیره عملیاتی خارگ در نوروز 97/ روایت گری درباره رشادت شهدا و جاری شدن اشک در میانه دریای خلیج‌فارس ستودنی است
فرمانده سپاه خارگ گفت: در این اردو معنوی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اساتید دانشگاه، مدیران ارشد و همه اقشار مختلف دانشگاه حضور خواهند داشت که درمجموع بیش از 5 هزار نفر تا پایان زمان مشخص‌شده از جزیره عملیاتی خارگ بازدید خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ هرساله در آستانه نوروز راهیان نور به استان خوزستان انجام می‌شود و بسیاری از مردم شادی خود را در کنار جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌گذرانند و برخی نیز سعی دارند لحظه تحویل سال جدید در کنار شهدا باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

چند سالی است به دلیل اهمیت جزیره خارگ راهیان نور دریایی از شهر بوشهر به سمت این جزیره توسط نیروی دریایی سپاه ایجادشده است و عاشقان به شهدا به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

,

, ,

جزیره خارگ که به‌اندازه تمام‌روزهای دفاع مقدس شاهد بمباران‌های هوایی بوده است در سفرهای راهیان نور دریایی راویان به اصل موضوع می‌پردازند که بیان این خاطرات برای شنوندگان بسیار جذاب و غرورآفرین است.

,

وقتی راوی از رشادت‌های شهید نادر مهدوی‌ها و شهید بیژن گردها سخن می‌گوید همه مستمعین در میانه دریای خلیج‌فارس اشک‌ریزان می‌شوند و ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و یادی از شهدا می‌کنند.

,

راهیان نور 96 29

, راهیان نور 96 29,

 

,

این حال و هوای معنوی در مسیر رفتن به راهیان نور دریایی حس و حال عجیبی به پیشگامان راهیان نور می‌دهد که هرساله برای رفتن به این اردو معنوی چشم‌انتظار باشند.

,

بازدیدکنندگان در این سفر راهیان نور دریایی به جزیره خارگ از موزه دفاع مقدس، بیمارستان زیرزمینی دفاع مقدس، یادمان شهدا بازدید خواهند کرد.

,

راهیان نور 96 8

, راهیان نور 96 8,

بازدید 5000 نفر از جزیره عملیاتی خارگ در نوروز 97

, بازدید 5000 نفر از جزیره عملیاتی خارگ در نوروز 97,

سیروس حیاتی فرمانده سپاه خارگ با اشاره اعزام عاشقان شهدا به جزیره خارگ گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده از تاریخ 25 اسفندماه تا 12 فروردین روزانه 300 نفر به منطقه عملیاتی جزیره خارگ اعزام می‌شوند.

,

راهیان نور 96 50

, راهیان نور 96 50,

حیاتی اظهار کرد: در این اردو معنوی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اساتید دانشگاه، مدیران ارشد و همه اقشار مختلف دانشگاه حضور خواهند داشت که درمجموع بیش از 5 هزار نفر تا پایان زمان مشخص‌شده از جزیره عملیاتی خارگ بازدید خواهند کرد./انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه