اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش:

افزایش ناوگان حمل و نقل دریایی در نوروز/ پیش بینی ورود 20 هزار خودرو به کیش درتعطیلات نوروزی

افزایش ناوگان حمل و نقل دریایی در نوروز/ پیش بینی ورود 20 هزار خودرو به کیش درتعطیلات نوروزی
مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش با اشاره به ورود بیش از 20 هزار خودرو به کیش در ایام نوروز از افزایش سه فروند شناور در این ایام خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس،سید اسماعیل موسوی، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در نشست خبری که به مناسبت اعلام وضعیت و آمادگی بنادر و فرودگاه کیش برای پذیرش میهمانان نوروزی برگزار شد از افزایش سه فروند شناور به ناوگان حمل و نقل دریایی در نوروز خبرداد و گفت: زیرساخت های مناسبی برای پذیرایی از گردشگران در این ایام به وجود آمده و تمامی کارکنان و پرسنل آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

گردشگران از لنگه، چارک و آفتاب به کیش می آیند

, گردشگران از لنگه، چارک و آفتاب به کیش می آیند,

مدیرعامل بنادر و فرودگاه های کیش  مبادی ورودی از طریق دریایی را از سه مبدأ دریایی، بنادر چارک، آفتاب و لنگه عنوان کرد و افزود: تمهیداتی در نظر گرفته شده تا با ایجاد شرایط مناسب سفرهای خوبی را تجربه کنند.

,

وی جداسازی بخش ورود و خروج خودروها در بندر را از دیگر فعالیت های این شرکت دانست و تاکید کرد: در راستای تکریم مسافران نوروزی با مجزا شدن مسیرهای ورود و خروج خودروها در بندر و از بندر به داخل شهر از بروز ترافیک و  ایجاد شرایط سخت برای خودروها جلوگیری می شود.

,

موسوی به ایجاد شرایط مناسب رفت و آمد برای مسافران از هنگام پیاده شدن تا رسیدن به درب بندر خبرداد و تصریح کرد: با توجه به فاصله موجود میان  محل پهلو گیری شناورها تا خروجی و ورودی اسکله و به منظور تسهیل شرایط تردد و حمل بار برای مسافران مینی بوس هایی پیش بینی شده تا گردشگران براحتی فاصله کشتی تا ترمینال را طی کنند.

,

وی خبرداد: یک فروند شناور مسافری به ظرفیت 225  نفر به ناوگان اضافه می شود که با احتساب صندلی های آن  تعداد صندلی ها به 2 دوهزار و 115  افزوده می شود همچنین دو فروند اقیانوس پیمای شرکت والفجر هم در این ایام از چارک و لنگه به کیش و در مسیر برگشت به مسافران خدمات می دهند که ظرفیت هر یک از این شناورها 120 خودرو و 600 مسافر است.

,

مدیرعامل بنادر و فرودگاه های کیش  از عرضه بلیت به صورت الکترونیکی خبرداد و گفت: مسافران از این پس بدون نیاز به حضور در ترمینال بندر بلیت خود را از دستگاه های  بانک انصار در سطح شهر و ترمینال نصب شده به سادگی با نوع شناور و ساعت حرکت انتخاب می کنند و کارتی مشابه کارت پرواز دریافت کنند.

,

ایجاد اتوماسیون اداری

, ایجاد اتوماسیون اداری,

وی از نصب دستگاه های نرم افزاری اداری( اتوماسیون) در بندر چارک خبر داد و با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد مسافران ورودی به کیش از بندر چارک وارد می شوند،اظها کرد:  با وجود کاهش هزینه های 30 درصدی سفر به کیش در تمام حوزه ها به دستور دکتر انصاری لاری تلاش شده تا شرایط مناسبی در بنادر ایجاد شود و مسافرانی که قصد عزیمت به کیش دارند در بنادر ورودی به کیش در صورت بروز شرایط نا مساعد جوی با مشکل اقامت مواجه نشوند.

,

موسوی با اشاره به  آماده سازی 50 تخته چادر در این بندر  اضافه کرد: در سال 96 بازدید هایی ازبندر چارک صورت گرفته به ویژه  طی هفته های گذشته مدیرعامل به طور مستقیم در سفر به چارک از این منطقه بازدید کرده و دستورات لازم در خصوص ایجاد امکانات حداقلی برای مسافران را صادر کرده است.

,

وی ادامه داد: کانترهای فرودگاه درخارج از محوطه ترمینال علاوه بر بهسازی مسیرها، معابری جهت دسترسی آسان مسافران ایجاد شده تا از ازدحام در مقابل خروجی فرودگاه جلوگیری شود و مسافران بتوانند به تاکسی دسترسی آسان تری داشته باشند.

,

مدیرعامل بنادر و فرودگاه های کیش از ایجاد پارکینگ های موقت خبر داد و افزود: مسیرهای تاکسی رو از خودروهای شخصی جدا شده تا از میزان ترافیک و ازدحام کاسته شود.

,

رضایت بالای مردمی از خدمات رسانی شرکت توسعه بنادر و فرو دگاه های کیش

, رضایت بالای مردمی از خدمات رسانی شرکت توسعه بنادر و فرو دگاه های کیش,

مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش با اشاره به اینکه فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد کشور است،تاکید کرد: با وجود اینکه فرودگاه کیش یک فرودگاه شبانه روزی نیست بیش از 24 هزار پرواز در سال در فرودگاه کیش انجام می شود و ما توانسته ایم سرویس دهی مطلوبی داشته و به تمام تقاضاها پاسخ دهیم و رضایتمدی 94 درصدی مسافران را در بندر و فرودگاه کسب کنیم.

,

وی بیان کرد: هیچ تاخیری تا به امروز ناشی از کندی خدمات رسانی فرودگاه کیش نبوده و تاخیرهای صورت گرفته به دلیل برنامه های پروازی ایرلاین اتفاق افتاده که بار پاسخگویی بابت این تاخیرها نیز بر دوش پرسنل  فرودگاه افتاده  تا ایام پر ترافیک کارکنان فرودگاه تا پاسی از شب مجبور به خدمات رسانی به مسافران باشند.

,

موسوی به ایجاد فضای نگهداری و شیردهی نوزادان در فرودگاه کیش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه همواره تعدادی از مسافران فرزند شیر خواره به همراه دارند و برای شیردهی و نگهداری از کودکان خود به ویژه هنگام تاخیر پروازها با مشکل مواجه بودند ایجاد این فضا مورد رضایت و استقبال مسافران قرار گرفت.

,

نصب دستگاه های XRY

, نصب دستگاه های XRY,

وی با اشاره به افزایش دستگاه های ایکس ری(XRY) ، اصلاح و باز سازی نوارهای نقاله دریافت بار گفت: نقص در برخی نوارهای نقاله موجب تاخیر در تحویل بار مسافران می شد که با اصلاح و بازسازی آن ها زمان تحویل گیری بار مسافران کاهش یافته است.

,

موسوی در رابطه با وضعیت ایمنی فرودگاه کیش تاکیدکرد: فرودگاه کیش از ایمن ترین فرودگاه های کشور بوده و دارای مدرن ترین و بهترین سیستم های ایمنی در اطفاء حریق و امداد رسانی است و پذیرش اضطراری پروازها در فرودگاه کیش امکان پذیر است ضمن اینکه در کیش امکانات امدادرسانی، اورژانس و درمانی در سطح بالا وجود دارد.

,

احداث برج جدید فرودگاه

, احداث برج جدید فرودگاه,

وی با اعلام احداث برج جدید مراقبت پرواز در کیش افزود: فرودگاه کیش دارای سیستم رادیویی مناسبی است.

,

این مقام مسئول در بنادر و فرودگاه های کیش با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین شرایط خرید تجهیزات جدید برای کیش وجود زیرساخت است که کیش دارد، گفت: در حال حاضر باند اصلی فرودگاه به دلیل وجود معارض در زمین باند امکان تطویل ندارد.

,

زمین باند اصلی کیش معارض دارد

, زمین باند اصلی کیش معارض دارد,

وی افزود: باند اصلی فرودگاه کیش به طول چهار هزار متر است و باید تا 400 متر طولانی تر شود که به دلیل وجود معارض در زمین باند احداث ادامه باند امکان پذیر نبوده و در حال مذاکره با طرف معارض هستیم.

,

موسوی ادامه داد: پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای انعقاد تفاهم در خصوص معارض باند با مالک این بخش از زمین فرودگاه در حال انجام است و با افزایش این باند هواپیماهای غول پیکر نیز امکان تردد در فرودگاه کیش را خواهند داشت.

,

20 هزار خودرو وارد کیش می شوند

, 20 هزار خودرو وارد کیش می شوند,

مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش با بیان اینکه در نوروز سال گذشته بیش از 18 هزار خودرو در نوروز به کیش وارد شدند،تصریح کرد: با توجه به این مسئله با مساعدت شهرداری چارک مقرر شده یک ایستگاه سوختگیری سیار در بندر مستقر شود اما بهتر آن است که مسافران بندری کیش که با خودرو قصد سفر به جزیره را دارند با باک پر وارد جزیره شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: در تعامل با مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش هماهنگی هایی برای استقرار ایستگاه سوختگیری سیار در بندر کیش نیز صورت می گیرد تا مسافران هنگام خروج از کیش با مشکل سوخت خودروهای خود مواجه نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه