اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی:

رسانه‌های غربی به دنبال گسستن کانون خانواده در ایران هستند

رسانه‌های غربی به دنبال گسستن کانون خانواده در ایران هستند
فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: متأسفانه امپراتوری‌های رسانه‌ای غرب سخت در پی از بردن نام خانواده و مادر از جامعه امروز ایران هستند و اگر راه رسم درست زندگی را در پیش نگیریم قطعاً آن‌ها به اهداف شوم خود می‌رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی شب گذشته در جشن ازدواج آسان 22 زوج جوان بخش شُنبه و طسوج طی سخنانی اظهار داشت: اگر زوج‌های جوان راه رسم زندگی خود را بر پایه سیره علوی و فاطمی بنا کنند زندگی آن‌ها از خطرات و آسیب‌های اجتماعی مصون می‌ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: سیره زندگی فاطمی و علوی بر پایه محبت و صداقت در رفتار زوجین بناشده است و برعکس اکثر زندگی‌های امروزی که بر پایه پول ساخته می‌شود، دوام بیشتری دارد.

,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: اگر نتوانیم زندگی خود را از آسیب‌های اجتماعی محافظت کنیم نسل بعد از ما نسلی بیمار می‌شود و این نسل بیماران نمی‌تواند به‌خوبی خود را از سایر خطرات محافظت کند.

,

غضنفری اضافه کرد: متأسفانه امپراتوری‌های رسانه‌ای غرب سخت در پی از بردن نام خانواده و مادر از جامعه امروز ایران هستند و اگر راه رسم درست زندگی را در پیش نگیریم قطعاً آن‌ها به اهداف شوم خود می‌رسند.

,

وی تأکید کرد: بهترین راه مبارزه با تهاجم امپراتوری‌های رسانه‌ای و غرب‌زدگی در پیش‌گیری سیره علوی برای شما جوانان در آغاز زندگی است.

,

غضنفری تصریح کرد: سیره زندگی اهل‌بیت به‌عنوان چراغ راهنمای زندگی جوانان است و اگر جوانان این سیره بزرگ را پیشه کنند موفقیت در همه‌ی زمینه‌ها در زندگی آن‌ها تضمین‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه