اخبار داغ

رئیس حوزه هنری استان کردستان خبر داد؛

« به وقت شام » ، «لاتاری» و « مصادره» اکران نوروزی پردیس سینمایی بهمن سنندج

« به وقت شام » ، «لاتاری» و « مصادره» اکران نوروزی پردیس سینمایی بهمن سنندج
رئیس حوزه هنری کردستان گفت: همزمان با بهترین سینما های ایران فیلم های « به وقت شام ، لاتاری و مصادره » و همچنین انیمیشن " آخرین اسرافیل " نوروز 97 در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می گردد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان در گفتگو با  آفتاب دل اظهار کرد: پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین و مجهزترین پردیس سینمایی غرب کشور همزمان با سینما های مطرح کشور در ایام نوروز 97 میزبان فیلم " به وقت شام " ، " مصادره " ،  " لاتاری" انیمیشن آخرین اسرافیل و فیلشاه »  در سالن شماره 1 با گنجایش 569 صندلی ، سا لن شماره 2  با گنجایش  130 صندلی و سالن شماره 3 با گنجایش 60 صندلی  می باشد .  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

وی گفت:  فیلم‌های " به وقت شام"حاتمی‌کیا به وقت شام فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۹۶ می‌باشد که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۸ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و توانست ۳ سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری را دریافت کند.

,


وی گفت: فیلم «مصادره » به کارگردانی مهران احمدی یک کمدی قصه‌گو است. این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و داستان یک ساواکی با بازی رضا عطاران است که درگیر ماجراهایی می‌شود. این نخستین حضور مهران احمدی به عنوان کارگردان در سینما می‌باشد.

,
,

 

,


 وی همچنین به خلاصه داستان فیلم لاتاری که به موضوع قاچاق دختران ایرانی به کشور های حاشیه خلیج فارس میپردازد اشاره کرد و گفت:لاتاری فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در جشنواره ۳۶ فجر سال ۱۳۹۶ حضور داشت و در بخش جلوه های ویژه بصری کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد.

,
,


وی گفت : این فیلم ها در در سکانس های 10 ، 14 ، 16 ، 18 و 20 نمایش داده می شود .

,
,

 

,

مرادی با دعوت از علاقه مندان جهت دیدن این سه  فیلم  خاطر نشان کرد:  امیدواریم در این ایام بتوانیم میزبان شایسته ای برای مهمانان عزیز در بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور  باشیم .

,


گفتنی است؛ پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگرفضاهای جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سننددج با تعداد ۷۵۹ صندلی با مدیریت امین مرادی رئیس حوزه ی هنری استان کردستان ، مدیر توانمند بومی به ارائه خدمت می پردازد.

,
,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه