اخبار داغ

فرمانده پلیس‌راه آذربایجان غربی:

انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز بیشترین جرائم رانندگی را به خود اختصاص داده است

انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز بیشترین جرائم رانندگی را به خود اختصاص داده است
فرمانده پلیس‌راه آذربایجان غربی گفت: طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند لغایت ۱۵ فروردین ۹۷ می باشد و بیشترین جرائم مربوط به‌سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ گزارش‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ عباس فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به میزان کشته‌شدگان اظهار داشت: میزان کشته‌ها حدود ۴۲۲ متوفی در ۱۱ ماهه سال ۹۵ و نیز ۴۰۳ نفر متوفی در ۱۱ ماهه سال ۹۶ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، در خصوص علل تصادف در جاده‌ها افزود: از مهم‌ترین علل تصادف تجاوز و انحراف به چپ را ۵۶ درصد و عدم توجه به جلو ۲۲ درصد و تجاوز از سرعت مطمئنه ۱۱ درصد بیان کرد.

,

فرمانده پلیس‌راه آذربایجان غربی، تصریح کرد: بیشترین تصادفات در محورهای ارومیه سلماس، ارومیه مهاباد، محور بوکان میاندوآب و محور میاندوآب مهاباد می باشد.

,

وی، افزود: اگر می‌خواهید سفر خوبی داشته باشید قبل از حرکت از سالم بودن وسیله‌ی نقلیه‌ی خودرو اطمینان حاصل کنید همچنین با احترام به قوانین و رعایت هنجارهای اجتماعی سفر خوب و ایمنی داشته باشید.

,

فرمانی، تصریح کرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند لغایت ۱۵ فروردین ۹۷ می باشد و نیز بیشترین جرائم مربوط به‌سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ گزارش‌شده است.

,

فرمانده پلیس‌راه آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت حق تقدم و داشتن حوصله در رانندگی مهم‌ترین توصیه برای کاهش تصادفات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه