اخبار داغ

​آماده باش نیروهای اجرایی حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز

​آماده باش نیروهای اجرایی حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از آماده باش کامل نیروهای اجرایی در ایام نوروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام احمدی  مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ گفت: نیروهای اجرایی حفاظت محیط زیست استان از هم اکنون در آماده باش کامل به سر می برند.

احمدی با اشاره به عملکرد خوب حفاظت محیط زیست استان در سال 96  افزود: گشت های ویژه حفاظت محیط زیست در حوزه پایش و حفاظت فعال هستند.

 وی اظهار داشت: در حوزه آموزش نیز این اداره کل برنامه هایی را جهت تنویر افکار عمومی و ایجاد حساسیت نسبت به حفظ محیط زیست در بین مردم، خصوصاً گردشگران نوروزی اجرا خواهند کرد.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از هماهنگی و همکاری صورت گرفته شده ی بین بخشی با نیروی انتظامی و یگان های حفاظت منابع طبیعی سخن گفت و تصریح کرد: در سال آینده با بهره گیری از روش های نوین حفاظتی نسبت به کاهش حضور نیروها در بخش هایی از مناطق تحت حفاظت اقدام خواهیم کرد.

 احمدی افزود: بازدید رایگان مسافران نوروزی از موزه تاریخ طبیعی استان و آشنایی افراد با تنوع زیست جانوری و گیاهی استان یکی دیگر از این طرح‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نظارت بر کارخانجات تولیدی یکی از اولویت‌های کاری محیط زیست استان است بیان کرد: در ایام نوروز کنترل و نظارت بر کارخانجات و مراکز تولیدی در راستای جلوگیری از آلوده کردن محیط زیست توسط واحد‌های آلاینده افزایش می‌یابد.

احمدی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از تخلفات با وسایل غیرمجاز و تخریب، تصرف وآتش سوزی ضریب حفاظتی در مناطق طبیعی استان افزایش می‌یابد.

وی گفت: در راستای افزایش آگاهی مسافران و حفاظت از محیط زیست بروشور، عکس، کتابچه و سایر وسایل آموزشی در بین مسافران توزیع می‌شود.

احمدی اذعان کرد: کلیه نیروهای اجرایی حفاظت محیط زیست از امروز تا 15 فروردین‌ماه 95 برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی و جلوگیری از تخریب محیط زیست استان درحالت آماده باش هستند.

وی در پایان با بیان اینکه هرگونه نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی و تخریب طبیعت و محیط زیست به لحاظ قوانین و ضوابط تخلف بوده و قابل پیگیری است، گفت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی، گزارش خود را با شماره تلفن 3-32223572 در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, .,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه