اخبار داغ

نماینده مردم قم در مجلس:

متناسب با بیکاری فزاینده، دولتمردان در سال 96 کاری نکردند

متناسب با بیکاری فزاینده، دولتمردان در سال 96 کاری نکردند
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه در خور شعار سال کار نشد، گفت: امسال دولتمردان متناسب با شعار سال و توقعات مقام معظم رهبری و همچنین مقابله با قاچاق و بحث اشتغال اقدام مناسبی انجام ندادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با قم فردا با اشاره به میزان تحقق شعار امسال، اظهار داشت: در خصوص شعار سال اقداماتی صورت گرفته است و از زحمات همه دستگاه ها و  قوای سه گانه و بخش خصوصی تقدیر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد:  اما واقعا آن گونه که در خور این شعار و منویات رهبری و خواسته ها و توقعات رهبری و نیاز جامعه به تولید و اشتغال  کاری نشده است.

,

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه اگر در لایحه بودجه 96 و لایحه بودجه 97 چیزی به عنوان اقتصادمقاومتی نداشتیم چه تفاوتی داشت، گفت: پس دستگاه ها کارهای خود را به صورت روزمرگی و روزمرزدگی  و یک روال جاری انجام می دهند.

,

وی عنوان داشت: شرایط کشور از نظر تولید و بیکاری  عادی نیست ما در شرایط ویژه ای قرار داریم و متاسفانه متناسب با این شرایط حرکت جدی ندیده ایم؛ امروز کالای خارجی بازار ما را قبضه کرده و غالبا هم از مجاری رسمی قاچاق می شود و پدر تولید را درآورده و کمر تولیده کننده را شکسته است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مسائل بیکاری را افزایش داده است، افزود: هیچ همت و اقدامی برای مقابله با این مسئله صورت نگرفته است.

,

وی خاطرنشان کرد: این یکی از سوالات ما از رئیس جمهور بود که چرا دولت در مقابله با قاچاق موفق نبوده است  و سوال دیگری هم در بحث اشتغال است که چرا دولت طبق آن وظیفه ای که باید عمل کند اقدام نکرده است.

,

ذوالنور ابراز داشت: لذا ما معتقدیم در خور شان مردم و آرمان های انقلاب و توقعات مقام معظم رهبری کار لازم در خصوص شعار سال  صورت نگرفته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه