اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

درمانگاه ها و بیمارستان های دولتی و خصوصی در ایام نوروز فعال هستند

درمانگاه ها و بیمارستان های دولتی و خصوصی در ایام نوروز فعال هستند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه از مجموعه مراکز دندانپزشکی‌ها مرکز سلامت در ایام تعطیلات فعال است، گفت: درمانگاه ها و بیمارستان های دولتی و خصوصی در ایام نوروز فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمود پرهام در گفتگو با قم فردا با اشاره به فعالیت مراکز درمانی استان در ایام نوروز، اظهار داشت: ۱۰ بیمارستان خصوصی و دولتی در قم فعال هستند که همه آنها در ایام تعطیلات نوروزی با حضور رئیس بیمارستان و یا مدیر بیمارستان فعال خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: اورژانس ۱۱۵ نیز خدمات پیش بیمارستانی را همراه با اورژانس‌های بیمارستان‌های استان قم انجام می‌دهند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به درمانگاه های استان، گفت: درمانگاه های شبانه روزی استان هم فعالیت خود را در این ایام ادامه خواهند داد.

,

وی افزود: از مجموعه مراکز دندانپزشکی‌ها نیز مرکز سلامت در ایام تعطیلات به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

,

پرهام عنوان داشت: حدود ۶۰ آزمایشگاه خصوصی، دولتی و خیریه در استان قم فعالیت دارند که از این تعداد، پنج آزمایشگاه خصوصی به صورت فعال و آزمایشگاه‌های مراکز درمانی نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت خود را در ایام تعطیلات ادامه می‌دهند.

,

وی اضافه کرد: حدود ۳۷ مرکز و موسسه رادیولوژی در قم فعال است که از این تعداد ۳ مرکز رادیولوژی به صورت نوبتی و مؤسسات رادیولوژی که شبانه‌روزی هستند همراه با مراکز رادیولوژی بیمارستان‌ها به صورت فعال در ایام تعطیلات خدمات ارائه می‌کنند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم خاطرنشان شد:۹۰ مرکز ترک اعتیاد در قم فعالیت دارد که همه این مراکز در ایام تعطیلات نیز ارائه خدمات می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه