اخبار داغ

در آستانه نوروز و به همت دانش آموزان همدانی انجام شد؛

نقاش های کوچکی که سبب شادی بیماران پروانه ای شدند

نقاش های کوچکی که سبب شادی بیماران پروانه ای شدند
در واپسین روزهای سال دانش آموزان دبستان عطار همدان با فروش و گلریزان نقاشی های خود در نمایشگاه قلب پروانه ای برای بیماران پروانه ای استان گلریزان گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ اواخر اسفندماه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان میزبان برگزاری نمایشگاهی بود که این نمایشگاه به نوعی متفاوت تر از همه نمایشگاهایی بود که تاکنون در گالری استاد محمود زنگنه این مجتمع برگزار شده بود. نمایشگاهی با عنوان "قلب پروانه" که در حمایت از بیماران پروانه‌ای شهر همدان و توسط سارا بیات ( مربی خوش ذو ق و نیکوکار هنری دبستان غیر دولتی عطار) در این مکان دایر گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

در همین رابطه سارا بیات در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه این نمایشگاه اولین برنامه ما در حمایت از عزیزان دارای بیماران پروانه ای بود که به مدت چهار روز برگزار شد، اظهارکرد: این نمایشگاه بازخورد بسیار خوبی داشت به طوری که حدود ۱۰میلیون تومان گل‌ریزان برای حمایت از عزیزانی شد که معمولاَ هیچ حمایتی از آنان در شهر ما انجام نمی گیرد.

,

 

,

وی ضمن تشکر از تمام افرادی که با حضور در این نمایشگاه و اعطای هدایای خود موجبات شادی این بیماران را در این روزهای پایانی سال فراهم نموده اند، گفت: اگر همت و مدد والای مدیران مدرسه عطار و اولیای با محبت آن بود این اتفاق میسر نمی‌شد همچنین جا دارد از نهادهایی همچون دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت همدان و شورای شهر تویسرکان  همچنین افراد خیری که بصورت ناشناس در این امر خداپسندانه ما را یاری کردند، قدردانی کنیم.

,

 

,

این مربی خوش ذوق نقاشی که فارغ التحصیل رشته گرافیک نیز هست، با تاکید بر اینکه امیدواریم که این اقدام باعث شود تا عموم مردم خیرخواه همدان بیش از پیش نسبت به حمایت از بیماران و بخصوص عزیزان پروانه ای احساس مسئولیت کنند، افزود:کل مبالغ جمع آوری شده  توسط دبستان عطار و با حضور اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان این مدرسه بزودی به مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت همدان تقدیم خواهد شد تا آنها هم این هدایا را در اختیار این افراد قرار دهند.

,

 

,

بیات با اشاره به اثرات برگزاری این نمایشگاه در بین دانش آموزان خود، ادامه داد: ارائه آثار نقاشی دانش‌آموزان در این نمایشگاه نه تنها باعث ایجاد شور و نشاط خاصی در بین آنان و والدینشان شد بلکه موجب گردید که دیگران هم به هنر نقاشی و مهمتر از آن مشارکت در امور خیریه علاقمند شوند.

,

 

,

وی گفت: از طرفی دیگر بچه‌های دبستانی و نسل آینده با دیدن بچه‌های پروانه‌ای متوجه واگیردار نبودن این بیماری شده که این امر حتی می‌تواند به  بزرگترین حمایت از این بچه‌ها و نگرش مثبت به بیماری آنها  تبدیل شود.

,

 

,

بیات در پایان تصریح کرد: استقبال مناسب از این نمایشگاه ما را بر این واداشت تا هر ساله 20 اسفندماه را برای برپایی نمایشگاه نقاشی به منظور حمایت از بیماران پروانه‌ای استان قرار داده تا انشالله این روز در اذهان عمومی جایگاه خود را پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه