اخبار داغ

رئیس ستاد تسیلات نوروزی دلوار:

مکانهای ناشناخته گردشگری منطقه دلوار در ایام نوروزتسهیل می شود

مکانهای ناشناخته گردشگری منطقه دلوار در ایام نوروزتسهیل می شود
رئیس ستاد تسیلات نوروزی دلوار از تسهیل نمودن ناشناخته گردشگری منطقه دلوار در ایام نوروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن درویشی رئیس ستاد تسیلات نوروزی دلوار در گفتگو با سپاس، گفت: تسهیل سفرمیهمانان نوروزی به مکانهای ناشناخته بخش دلوار فراهم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی بیان داشت: در ایام نوروز باید نمایشگاه های صنایع دستی و فرهنگی در سطح شهر برپا شود تا مسافران را با تاریخ و تمدندیار شهید رئیسعلی دلواری بیشتر آشنا شوند.

,

این مسئول گفت: سفرهای نوروزی ارتباط مستقیمی با این مجموعه ها دارد از این رو در جلسات مختلف هماهنگی هایی برای سفرهای دریایی، زمینی، انجام  که امکانات مطلوبی برای این مهم در نظر گرفته شده است.

,

, ,

وی با تاکید براینکه باید از ظرفیت رسانه ها برای جذب گردشگران نوروزی استفاده کنیم، افزود: باید با برنامه ریزی زمان ماندگاری مسافران نوروزی را در این دیار افزایش دهیم و این شهر را به مقصد گردشگری نمونه تبدیل کنیم.

,

درویشی  با اشاره به اینکه بخش دلوار یک منطقه مسافر خیز است، گفت: این مهم فعالیت های هر یک از این مجموعه ها را بیشتر می کند که خوشبختانه با نیازسنجی هایی که انجام شده مسافران با کمترین مشکل می توانند سفر ماندگاری را به دیار مهمان نواز دلوار داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: تعطیلات نوروز فرصتی تکرار نشدنی برای معرفی ظرفیت های دلوار است که باید با  مکان های ناشناخته این دیار را به خوبی برای گردشگران معرفی کنیم.

,

رئیس ستاد تسیلات نوروزی دلوار افزود: اقداماتی از اداره راه و شهر سازی در قالب تهیه راهنمای جاده و اقدامات عمرانی و معرفی محورهای منتهی به مناطق فرهنگی، سیاحتی و گردشگری تهیه شده است که از یک هفته مانده به تعطیلات نوروزی در پایگاه های در نظر گرفته شده توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه