اخبار داغ

با همکاری ارتش سوریه:

غوطه شرقی دمشق از لحاظ نظامی ساقط شد+ تصاویر

غوطه شرقی دمشق از لحاظ نظامی ساقط شد+ تصاویر
ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در غوطه شرقی دمشق موفق شد چند منطقه راهبردی را به طور کامل آزاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ نیروهای گارد ریاست جمهوری، دفاع ملی و ارتش سوریه از صبح روز گذشته در دو محور شمالی و مرکزی غوطه شرقی دمشق، عملیات گسترده ای را علیه مواضع تروریست ها انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای سوریه در محور شمالی توانستند با پشتیبانی جنگنده های روسی، علاوه بر پاکسازی نیمی از شهرک «الریحان»، پایگاه نظامی و مزارع اطراف شهرک را نیز آزاد کردند و ده ها تروریست را به هلاکت رساندند.

,

از محور مرکزی خبر می رسد، نیروهای ارتش سوریه شب گذشته توانستند با حمله گسترده خود علیه مواضع تروریست ها، شهرک «جسرین» را آزاد کنند و ساعتی قبل توانستند بعد از درگیری شدید با تروریست ها،مواضع خود را در منطقه به طور کامل تثبیت کنند.

,

شبکه خبری «دمشق الان» سوریه اعلام کرد: بعد از آنکه نیروهای سوری موفق شدند شهرک جسرین را آزاد کنند، تروریست های حاضر در شهرک های شمالی و غربی از ترس کشته شدن به «عفرین و زملکا و …» فرار کرده اند.

,

بر اساس اعلام شبکه«دمشق الان»، نیروهای سوری در 20 روز گذشته موفق شده است بیش از 75 درصد از تمام مناطق غوطه شرقی دمشق را آزاد کند و صدها تروریست را به هلاکت برساند.

,

هم زمان با پیشروی نیروهای سوریه، ساکنان مناطق آزاد شده از ترس گرگوگان گرفته شدن توسط تروریست ها خود را به مناطق تحت کنترل دولت رسانده اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بیش از 14 هزار تن از ساکنان مناطق مختلف غوطه شرقی دمشق در چند ساعت گذشته خود را به اردوگاه«الوافدین» و مناطق تحت کنترل دولت رسانده اند.

,

رسانه های سوری اعلام کردند: تروریست ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای سوریه، شمار زیادی از ساکنان مناطق را گروگان گرفته اند و از آن ها در مقابل حمله های نیروهای ارتش به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

,

بخش کوچکی از غوطه شرقی دمشق همچنان تحت اشغال گروه های تروریستی«جیش الاسلام، جبهه النٌصره، فیلق الرحمن و …» است.

, , , , غوطه شرقی44444 (2), غوطه شرقی44444 (2),

انتهای پیام/ دمشق الان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه