اخبار داغ

مدیر اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری:

مشارکت 247 تکنسین اورژانس در طرح امداد نوروزی در چهارمحال و بختیاری

مشارکت 247 تکنسین اورژانس در طرح امداد نوروزی در چهارمحال و بختیاری
مدیر اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری گفت: 247 تکنسین اورژانس 115 در طرح امداد نوروزی در چهارمحال و بختیاری مشارکت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز شاهین مدیر اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با زنگ خبر؛ گفت: طرح امداد نوروزی اورژانس ۱۱۵ در استان از 24 اسفندماه سال جاری آغاز شده است و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم بین اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی جهت پذیرش بیماران احتمالی، تهیه بنر های ابلاغی سازمان اورژانس کشور و آماده نصب در شهرستانهای استان از دیگر اقدامات اورژانس 115استان جهت آمادگی در طرح امداد نوروزی می باشد.

شاهین بیان کرد: در این طرح 247 تکسنین اورژانس در 46 پایگاه شهری و جاده‌ای به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند و همچنین طی این مدت، دو پایگاه سلامت نوروزی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به منظور درمان سرپایی و سنجش فشار و قند خون مسافران و توزیع بروشور در خصوص ایمنی سفر و بهداشت سفر در میدان حضرت قمربنی هاشم (ع) شهرکرد و پل زمانخان سامان مستقر شده اند.

مدیر اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در طرح نوروزی سال 96 یک هزارو هشتصدماموریت درقالب 1385 حادثه غیرترافیکی و  415 حادثه ترافیکی توسط تکنسین‌های اورژانس 115 در استان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ خبر؛,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه