اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر تیران و کرون:

۹۰ نفر از داوطلبان و نجاتگران مشارکت کننده در امدادرسانی به کرمانشاه تجلیل شدند

۹۰ نفر از داوطلبان و نجاتگران مشارکت کننده در امدادرسانی به کرمانشاه تجلیل شدند
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون گفت: مراسم تقدیر از ۹۰نفر از داوطلبان و نجاتگران مشارکت کننده در امدادرسانی به کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله صالحی در گفتگو با سفیر تیران ضمن تقدیر از هم نوع دوستی مردم تیران و کرون در کمک به مردم زلزله دیده کرمانشاه، اظهار کرد: 90 نفر از از اقشار مختلف مردم از جمله خیران، دهیاران، نمایندگان شهرک های صنعتی،  داوطلبان و جوانان امدادگر که در زلزله اخیراستان کرمانشاه فعالیت داشتند، توسط هلال احمر شهرستان تقدیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون گفت: تعداد شش محموله کمک های مردمی با ارزش تقریبی 420 میلیون تومان توسط هلال احمر تیران و کرون برای زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شده بود.

,

وی افزود: این محموله ها شامل اقلامی از جمله پتو، مواد خوراکی، البسه، لوازم بهداشتی و گرمایشی بود و مبالغی هم توسط مردم به حساب معتبر تعیین شده توسط هلال احمر برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه واریز شد.

,

صالحی خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه با گذشت چند ماه از زلزله به صورت موقت در کانکس ها اسکان پیدا کرده اند چراکه بازسازی خانه های خراب شده مدت زیادی طول کشیده و هنوز به کمک های مردمی نیاز دارند.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه