اخبار داغ

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی خبر داد:

آغاز توزیع میوه شب عید در ۵۴ مرکز استان مرکزی

آغاز توزیع میوه شب عید در ۵۴ مرکز استان مرکزی
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی از آغاز توزیع میوه شب عید از روز شنبه ۲۶ اسفندماه جاری بر اساس قیمت مصوب در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید فرخی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: در استان مرکزی از روزهای گذشته برنامه ریزی های لازم برای ایام پایانی سال اندیشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

فرخی با اشاره به اینکه مایحتاج مورد نیاز مردم برای ایام پایانی سال ذخیره سازی شده است، اظهار کرد: هچ گونه کمبودی در تامین مواد غذایی در استان نداریم.

,

وی به ذخیره سازی میوه شب عید در استان هم اشاره کرد و افزود: یک هزار تُن پرتقال به قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار ریال و ۵۰۰ تُن سیب به قیمت هر کیلوگرم ۲۶ هزار ریال برای عرضه در آستانه نوروز تامین شده که همه این کالاها به استان وارد و در سردخانه های خمین، ساوه و بخشی نیز در شهر قم ذخیره سازی شده است.

,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه ۵۴ مرکز برای توزیع میوه شب عید در استان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰ مرکز در اراک و مابقی نیز در نقاط مختلف استان مستقر هستند.

,

فرخی خاطرنشان کرد: عرضه میوه و کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی از امروز ۲۶ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه