اخبار داغ

رئیس کمپ دریایی هلال احمر دلوار:

ایجاد 6 پایگاه دریایی امداد و نجات هلال احمر در ساحل دلوار

ایجاد 6 پایگاه دریایی امداد و نجات هلال احمر در ساحل دلوار
رئیس کمپ دریایی هلال احمر دلوارگفت: شش پایگاه راهنمای مسافرین نوروزی و امداد و نجات در بخش دلوار در نوروز ۹۷ به صورت ۲۴ ساعته به مسافرین و مردم خدمات رسانی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امراله احمدی رئیس کمپ دریایی هلال احمر دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس، با اشاره به  برپایی پایگاه‌های راهنمای مسافرین نوروزی و امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر بخش دلوار گفت: شش پایگاه راهنمای مسافرین نوروزی و امداد و نجات در بخش دلوار در نوروز ۹۷ به صورت ۲۴ ساعته به مسافرین و مردم خدمات رسانی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

وی افزود: جعیت هلال احمر بخش دلوار 6پایگاه ثابت در ساحل روستاهای بخش دلوار ، از جمله دلارام ، بوالخیر، رستمی ،کری ، دلوار و عامری در نظر گرفته است تا بتواند به نحو مطلوبی به مسافران نوروزی خدمات رسانی کند.

, .,

رئیس جمعیت هلال احمر دریایی دلوار افزود: سه پایگاه راهنمای مسافرین نوروزی در ورودی غربی و شرقی دلوار و پارک ساحلی و یک گشت دریایی ساحلی در نوروز استقرار دارند.

,

احمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در پست ها وبا توجه به تمهیدات انجام گرفته برای پذیرایی از مسافرین در روز طبیعت گفت: بیش از 10 پست ایمنی و سلامت نوروزی جوانان در بخش دلوار برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در نقاط مختلف بخش  مستقر شده که برنامه های شاد و زیبایی در روز جمهوری اسلامی ایران برگزار می نمایند.

,

وی تاکید کرد: اعضای جوانان هلال احمری که در طول ایام نوروز شهروندان و مسافران را تحت پوشش خدمات خود قرار میدهند را با هیچ جمله ای نمیتوان توصیف کرد و فقط میتوان اجر معنوی که این عزیزان در کاهش تلفات در کشورمان دارند خواستار شد.

, .,

رئیس جمعیت هلال احمر دریایی دلوار یادآورشد: اجرای طرح سحاب، فضای دوستدار کودک، برپایی خیمه های نماز و ایستگاه سلامت از دیگر برنامه های هلال احمر دریایی  دلوار درایام نوروز ساحل دلواراست.

, .,

وی افزود: بیش از 70 نفر از امدادگران و نجاتگران و جوانان هلال احمر دلوار در این طرح مشارکت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه