اخبار داغ

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس:

لاریجانی به تنهایی نمی‌تواند مانع تصویب طرح اعاده اموال نامشروع طرح شود/ استیضاح 3 وزیر کابینه روحانی بیهوده و وقت‌گیر بود

لاریجانی به تنهایی نمی‌تواند مانع تصویب طرح اعاده اموال نامشروع طرح شود/ استیضاح 3 وزیر کابینه روحانی بیهوده و وقت‌گیر بود
نماینده میانه تحقق طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال را خواسته اکثریت نمایندگان ملت خواند و گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است فوریت طرح اعاده اموال نامشروع رأی خواهد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، فردین فرمند در گفت‌و‌گو با آناج با بیان اینکه بحث طرح اعاده اموال نامشروع از مدت‌ها قبل مطرح بود تا به کمک آن شفاف‌سازی صورت گیرد، تاکید داشت: شخصاً با این طرح و اجرایی شدن آن موافق هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی متذکر شد: کسی که واقعا ریگی به کفش نداشته باشد مسلما نباید از اجرایی شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال بیمی داشته باشد، به همین علت است که خودم هم این طرح را تایید و آن را امضاء کرده‌ام.

,

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در پاسخ به این سوال که آیا خارج شدن این طرح از دستور کار مجلس با نظر علی لاریجانی صحت دارد، خاطرنشان ساخت: به هیچ وجه این اتفاق نیفتاده است، زیرا لاریجانی به تنهایی نمی‌تواند در این مورد تصمیم بگیرد و بسیاری از نمایندگان با این طرح موافقت کرده‌اند، همچنین این طرح اعلام وصول شده و نیاز به فوریت دارد و تا آنجایی که اطلاع دارم در اعلام فوریت هم رای خواهد آورد.

,

وی ادامه داد: بعضی از طرح‌ها یک‌فوریتی و برخی دو‌فوریتی هستند که برای طرح‌های یک‌فوریتی حدود یک ماه زمان می‌دهند اما برای طرح‌های دو‌فوریتی زمان کمتری را اختصاص می‌دهند و این طرح اعاده اموال هم از طرح‌های یک‌فوریتی به حساب می‌آید؛ چون تعداد طرح‌های یک‌فوریتی بسیار زیاد می‌باشد بنابراین رسیدگی به این طرح اعاده اموال مدتی طول می‌کشد.

,

نماینده میانه در بخش دیگری از صحبت‌های خود استیضاح سه وزیر کابینه روحانی را بیهوده دانست و عنوان کرد: اگر به جای این که دو روز از وقت خود را صرف این برنامه‌ها می‌کردیم که نتیجه‌ی چندان مطلوبی هم بر جا نگذاشت، می‌نشستیم و درمورد این طرح اعاده اموال سخن می‌گفتیم مسلما یک گام به اجرای این طرح نزدیک‌تر می‌شدیم.

,

وی اشتغال‌زایی را یکی از مشکلات بزرگ کشور معرفی و اذعان داشت: در تمام دنیا خدا خدا می‌کنند تا جوانانی همچون جوانان ما داشته باشند و در امور مختلف از آنان استفاده کنند چراکه اولین کاری که یک جوان بعد از پیدا کردن کار در کشور‌های خارجی انجام می‌دهد، پرداخت مالیات و بیمه می‌باشد و مدیران و مسئولان اقتصاد آن کشور از آن پول‌ها برداشت کرده و دوباره صرف اقتصاد و اشتغال‌زایی می‌کنند.

,

فرمند در پایان صحبت‌های خود گفت: زمانی که ما خودمان را از مالیات و بیمه محروم می‌کنیم معلوم است که این اتفاق‌ها خواهند افتاد و دچار چنین مشکلاتی خواهیم شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه