اخبار داغ

حریق واحد تولیدی لوازم برقی با حضور 5 خودرو آتش‌نشانی اطفا شد

حریق واحد تولیدی لوازم برقی با حضور 5 خودرو آتش‌نشانی اطفا شد
آتش گسترده یک واحد تولیدی که در روستای همدانک دچار حریق شده بود با تلاش و زحمات آتش‌نشانان شهرستان بهارستان خاموش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، رعایت نکات ایمنی در کارگاه‌ها و تولیدی‌ها جزو الزامات اولیه آغاز هر نوع فعالیت تولیدی می باشد که جنبه‌ها و نکات مختلفی دارد که عدم توجه به این امور می تواند سبب بروز خسارات مالی و جانی مختلفی شود که خود صاحب کارگاه یا تولیدی، اولین قربانی چنین خساراتی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش یک واحد تولیدی لوازم برقی که در زیرزمین یک منزل مسکونی راه اندازی شده بود، به دلیل عدم رعایت برخی از این نکات ایمنی و عدم ایجاد فضای مناسب با نوع فعالیت و محصول تولیدی، دچار حریق شد، که با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی شهرستان بهارستان، آتش این واحد تولیدی خاموش شد.

,

این واحد تولیدی که در روستای همدانک قرار دارد، تماماً در داخل زیرزمین یک منزل مسکونی قرار گرفته است که همین امر یکی از دلایل اصلی ایجاد حریق و سختی اطفای آن توسط نیروهای آتش‌نشانی بود چراکه چنین واحدهای تولیدی می بایست در فضاهای آزادتر و ایمن‌تر که متناسب با محصول تولیدی طراحی و ساخته شده‌اند، فعالیت کنند.

,

حریق گسترده این واحد تولیدی با حضور خخودرو آتش‌نشانی و با تلاش نفس گیر  ۱۳ نفر از نیروهای آتش‌نشان مهار و اطفا شد و خوشبختانه با وجود حجم آتش و شرایط محیطی، با زحمات آتش‌نشانان از گسترش حریق به واحدهای مسکونی جلوگیری گردید.

,

گرچه صاحب این واحد تولیدی در وهله اول مقصر و عامل ایجاد این خسارات می باشد اما دستگاه‌های ذیربط در شهرستان بهارستان در قبال چنین حوادثی در سطح شهرستان مسئول می باشند، چراکه نباید به صاحبان کارگاه‌ها و تولیدی‌ها اجازه فعالیت به فضاهای نامتناسب با شرایط کار و محصولاتشان داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه