اخبار داغ

مدیر کل اوقاف استان همدان خبر داد:

اعزام ۵۰ مبلغ به بقاء متبرکه استان در ایام نوروز

اعزام ۵۰ مبلغ به بقاء متبرکه استان در ایام نوروز
مدیر کل اوقاف استان همدان از اعزام ۵۰مبلغ حوزه علمیه قم و مبلغ بومی استان به بقاء متبرکه استان در ایام نوروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ حجت الاسلام کاروند صبح امروز در نشست خبری طرح آرامش بهاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال هشتمین سال است که طرح ارامش بهاری در استان برگزار می شود گفت: اداره کل اوقاف به همراه هیئت امنا و امامزاده ها از ۲۸اسفند تا ۱۴فروردین ماه آمادگی میزبانی از زائرین، مجاورین و مسافرین‌ نوروزی را خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اعلام اینکه برخی از برنامه اوقاف در امامزاده های شاخص برگزار می شود اظهار کرد: مهمترین برنامه مبلغین اقامه نماز جماعت، ارائه مشاوره در حوزه خانواده  و رفع شبهات اعتقادی است.

,

 

,

وی از برپایی خیمه های معرفت در بقاء متبرکه شاخص خبر داد و اضافه کرد: در این راستا نیز غرفه هایی در حوزه ی مشاوره خانواده، مشاوره مذهبی، غرفه های کودک و نوجوان برپا خواهد شد.

,

 

,

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه در این راستا از اساتید حوزه ی مشاوره دانشگاهی نیز استفاده خواهد شد بیان کرد: در برخی از امامزاده ها نیز غرفه های سلامت نیز پا خواهد شد.

,

 

,

وی از برپایی ۲۰غرفه فرهنگی، هنری و صنایع دستی بصورت نمایشگاه در امامزاده عبدالله در ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات اوقاف اجرای تور گردشگری از ۵ فروردین ماه با توجه به انتخاب همدان بعنوان پایتخت گردشگری است که هدف از اجرای این برنامه نیز آشنایی مسافرین با بقاء متبرکه شاخص شهر همدان و موقوفات مهم همدان است.

,

 

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از وجود یک اتوبوس گردشگری با تبلیغات ۲۰۱۸ در ایام نوروز برای گردشگران خبر داد و گفت: فضاسازی این این اتوبوس توسط اوقاف انجام شده و درایام نوروز در اختیار مسافرین قرار خواهد گرفت.

,

 

,

حجت الاسلام کاروند از برگزاری مراسم تحویل سال در بقاء متبرکه شاخص در راستای طرح آرامش بهاری خبر داد و افزود: دراین راستا برنامه های ویژه ای در ۱۳رجب بمناسبت ولادت حضرت علی(ع) و وفات حضرت زینب(س)در برخی از بقاء متبرکه برگزار خواهد شد.

,

 

,

مدیر کل اوقاف استان از اختصاص ۷محل و بقاء متبرکه برای اسکان اضطراری مسافرین خبر داد و گفت: در این راستا اسکان در حسینیه ها در اولویت قرار دارند.

,

 

,

وی همچنین درادامه از هزینه ۳میلیارد و ۱۲۷میلیون تومانی در حوزه سلامت در سال ۹۶در استان خبر داد و اظهار کرد: از این مبلغ ۲میلیارد و ۲۱۶میلیون تومان در شهرستان ملایر هزینه شده است.

,

 

,

حجت الاسلام کاروند از خریداری ۴دستگاه دیالیز برای شهرستان ملایر و ۲دستگاه دیگر برای شهرستان اسد آباد خبر داد  و اظهار کرد: در آینده نیز در صدد آن هستیم تا برای شهرستان کبودرآهنگ نیز ۲دستگاه دیالیز خریداری کنیم.

,

 

,

مدیر کل اوقاف با اعلام اینکه از اول بهمن ماه سالجاری تا کنون هزینه ۳۳۶بیمار صعب العلاج در شهرستان ملایر با مبلغ یک میلیون و صد هزار تا یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان پرداخت شده است بیان کرد: در شهر همدان نیز هزینه درمان ۱۲۰بیمار صعب العلاج که ۹۰درصد بیماران سرطانی بودند پرداخت شده است.

,

 

,

وی از شناسایی۳۳بیمار پروانه ای خبر داد و گفت: به تمام بیماران پروانه مبلغ ۱میلیون تا۱میلیون ۵۰۰کمک هزینه درما مساعدت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه