اخبار داغ

به مناسبت هفتمین سالگرد ورود نظامیان سعودی به خاک بحرین صورت گرفت؛

ادامه تظاهرات گسترده ساکنان مناطق مختلف بحرین علیه رژیم آل سعود+تصاویر

ادامه تظاهرات گسترده ساکنان مناطق مختلف بحرین علیه رژیم آل سعود+تصاویر
صدها تن از ساکنان مناطق مختلف بحرین به مناسبت هفتمین سالگرد ورود نظامیان رژیم آل سعود به خاک این کشور تظاهرات گسترده ای را برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ساکنان مناطق مختلف بحرین به دعوت از گروه های انقلابی به مناسبت ورود نظامیان اشغالگر سعودی به خاک این کشور، تظاهرات گسترده ای را علیه رژیم آل سعود برپا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری«المیدان» وابسته به گروه های انقلابی اعلام کرد: ساکنان مناطق« ابوصیبع، الشاخوره، کرانه، عالی، المصلی، المعامیر و …» با برپایی تظاهرات گسترده، خواستار خروج فوری نظامیان اشغالگر رژیم سعودی از خاک بحرین شدند.

,

بر اساس اعلام«المیدان»، تظاهرکنندگان با در دست گرفتن تصاویر شهدای انقلاب و آیت الله«عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین، شعارهایی علیه رژیم آل سعود سردادند.

,

 
 
,
,
 
 
,
 
 
,
, , ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
00:00
, 00:00,
 
,
00:58
, 00:58,
 
,
 
,
 
,

دریافت فیلم:

, دریافت فیلم:,

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به منظور لغو تظاهرات مسالمت آمیز مردم علیه رژیم سعودی، به سمت آن ها یورش بردند و شماری از تظاهرکنندگان را زخمی کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای رژیم آل خلیفه حاضر در مناطق«ابوصیبع، المعامیر و الشاخوره» با جوانان انقلابی در تظاهرات درگیری شدند و به طرف آن ها گاز اشک آور و سمی شلیک کردند.

,

ساکنان مناطق مختلف بحرین اعلام کردند با وجود یورش گسترده نیروهای آل خلیفه به مردم، همچنان به تظاهرات مسالمت آمیز خود تا خروج کامل نیروهای اشغالگر رژیم آل سعود ادامه خواهند داد.

,

رژیم آل سعود از 14 مارس سال 2011 میلادی به منظور جلوگیری از سقوط رژیم آل خلیفه به دست مردم بحرین، صدها نظامی خود را روانه این کشور کرد.

,

صدها بحرینی در هفت سال گذشته به دست نظامیان اشغالگر رژیم سعودی شهید و زخمی شده اند.

,

انتهای پیام/المیدان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه