اخبار داغ

در ایام تعطیلات نوروز؛

تیم های تخصصی جهادی دندانپزشکی اصفهان به روستاهای محروم لنده سفر خواهند کرد

تیم های تخصصی جهادی دندانپزشکی اصفهان به روستاهای محروم لنده سفر خواهند کرد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از اعزام گروه جهادی تخصصی دندان پزشکی به روستاهای محروم این شهرستان در ایام نوروز خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امراله خانی در گفت وگو با خبرنگار خبرلنده، ضمن اشاره به خدمات ارزشمند صورت گرفته در یک سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: تلاش های خوبی در یکسال گذشته برای حوزه بهداشت و درمان مردم شهرستان لنده صورت گرفته است که حضور پزشکان متخصص و سونوگرافی مهمترین این نوع خدمات دهی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

وی افزود: یکی از چالش های فراروی ما در یکسال گذشته نبود دندان پزشک در سطح شهرستان بوده است که همین مسئله نیز باعث گلایه مندی به حق مردم شده است.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: به منظور جبران این خلاً با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در روزهای پنجم تا دهم فرودین ماه سال آینده شاهد حضور تیم های تخصصی جهادی دندان پزشکی از استان اصفهان در روستاهای محروم شهرستان لنده خواهیم بود.

,

وی تاکیدکرد: این تیم شامل 20 تا 25 نفر از متخصصین دندان پزشکی می باشد که در سطح شهرلنده و روستاهای اطراف به مردم خدمات دهی خواهند داشت.

,

خانی اظهارکرد: با رایزنی های صورت گرفته با شهرستان های مختلف استان به دنبال تامین یونیت های ثابت و سیار دندان پزشکی برای استفاده بهتر در روستاها و سطح شهر و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان خواهیم بود.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: انتظار داریم مسئولان ادارات و نهادها در راس فرماندار و عوامل نظامی و انتظامی به خصوص نیروی بسیج در این طرح خداپسندانه یاری گر ما باشند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمات دهی کیم.

,

وی تصریح کرد: انتظار داریم مردم و اصحاب رسانه در این طرح یاری گر ما باشند و به بهترین شکل ممکن نسبت به پوشش رسانه ای این طرح فعال تر باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه