اخبار داغ

فرماندارشهرستان سرایان:

ادارات ونهادهای شهرستان سرایان برای ارائه خدمات شایسته به مسافرین برنامه ریزی لازم انجام دهند

ادارات ونهادهای شهرستان سرایان برای ارائه خدمات شایسته به مسافرین برنامه ریزی لازم انجام دهند
فرماندارشهرستان سرایان گفت: درایام تعطیلات نوروزهمانند سال های گذشته باید ادارات و نهادهای مربوطه برنامه ریزی لازم جهت ارائه خدمات شایسته و مناسب به مسافران و گردشگران در شهرستان انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سرایان بیدار، جلسه ستاد اجرای خدمات سفر ویژه تعطیلات عید نوروز امروز صبح در محل اقامت های بوم گردی عمارت میرزا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

محمد کریمی فرماندار شهرستان سرایان دراین جلسه گفت:گردشگری زمینه‌ساز توسعه است و اگرمی‌خواهیم از گردشگری به عنوان موتور محرک توسعه استفاده کنیم و رونق اقتصادی ایجاد کنیم باید همه مسئولین ومردم کمک کنند.

,

وی در ادامه خواستار توزیع عادلانه کالای یارانه ای تنظیم بازار شد و افزود: توزیع عادلانه کالای یارانه ای باید به نحوی باشد که در تمامی شهرها وروستاهای شهرستان بالاخص برای جامعه هدف محروم مد نظر قرار گیرد.

,

فرماندار سرایان اظهارکرد: کلیه ادارات ونهادهای سطح شهرستان ملزم هستند لیست کشیک خود را به فرمانداری اعلام نمایند و کمیته‌های ستاد فعال باشند به خصوص کمیته نظارت و تنظیم بازار در بازدید ها گزارش کامل را به موقع ارائه دهند.

,

کریمی گفت : دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای را برامر گردشگری دارد گردشگری در دنیا به عنوان صنعت سبز نام برده می شود در دنیای امروز صنعت گردشگری با ویژگی شتاب دهندگی به تمامی حوزه های توسعه ,تقویت فرهنگ ,هنر و حفظ محیط زیست تبدیل و به بزرگترین پیشران توسعه در جوامع مختلف گردیده است. که با توجه به ویژه گی های منحصر به فرد شهرستان و برخورداری از کویر و بهشت منجمان خاورمیانه می بایست تمامی ادارات ونهادها برای تقویت حوزه گردشگری بسیج شوند.

,

وی در ادامه اظهار داشت :در ایام تعطیلات نوروز همانند سال های گذشته باید ادارات و نهادهای مربوطه برنامه ریزی لازم جهت ارائه خدمات شایسته و مناسب به مسافران و گردشگران در شهرستان انجام دهند.

,

فرماندار شهرستان سرایان با اشاره به لزوم حفظ  شان و فرهنگ شهرستان در برخورد با گردشگران و رعایت حقوق آنها یادآور شد : ضروری است اماکن و ادارات و همه کسانی که به نوعی با گردشگران در ارتباط هستند آموزش های لازم را جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران ببینند.

,

کریمی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم مبنی بر استفاده مطلوب از فرصت  عید نوروز برای معرفی شهرستان ,عرضه و فروش محصولات صنایع دستی با تلاش و همراهی همه مسئولان و مردم می‌توانیم از این ظرفیت بیشترین بهره برداری برای  رونق تولید ,فروش محصولات  ومعیشت مردم داشته باشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه