اخبار داغ

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران خبر داد؛

فعالیت ۷ ایستگاه ارائه خدمات در طرح نوروزی ۹۷

فعالیت ۷ ایستگاه ارائه خدمات در طرح نوروزی ۹۷
رئیس پلیس راهور شرق استان تهران با بیان اینکه شکایت‌های مردمی در سال ۹۶، ۶۳ درصد کاهش یافته است، گفت: در برخورد با متخلفان اغماض نخواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز، سرهنگ دلیری در نشست خبری تشریح طرح نوروزی ۹۷ پلیس راهور شرق استان تهران به تبیین اقدامات انجام شده در سال ۹۶ پرداخت و اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع با تلاش همکارانم در سراسر شهرهای تابعه شرق استان تهران و همکاری سازمان‌های مربوطه، ۱۳ درصد کاهش تصادفات فوتی را داشته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی افزود: بیشترین تصادفات ما را عابرین پیاده و موتورسیکلت سواران رقم می‌زدند. از کلیه شهروندان و راکبان درخواسنت می‌کنم تا مقررات را رعایت کنند.

,

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران هم‌چنین از خبرنگاران درخواست کرد تا اطلاع‌رسانی کنند و این قشر که متشکل از قشر جوان و قشر کارگری هستند را آگاه سازند.

,

سرهنگ دلیری با تاکید بر اصل مهم آموزش و فرهنگ‌سازی ادامه داد: ما در جلوگیری از این تصادفات علاوه بر دادن آموزش‌های لازم به حمل و نقل عمومی، همیاران پلیس، اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران، در بحث تخلفات به ویژه تخلفات حادثه‌ساز نیز افزایش ۴۸ درصدی با متخلفان را داشتیم. در مبلغ اعمال قانون هم ۲۲ درصد افزایش داشتیم.

,

وی تعداد همیاران پلیس آموزش‌دیده را ۸۰۸۰۳ نفر اعلام کرد و گفت: در مدارس و مراکز آموزشی هم ۴۷۰۹۵ نفر را آموزش دادیم‌. ما آموزش گواهینامه پایه ۱ و ۲ را نداشتیم و مردم برای اخذ گواهینامه به شهرهای مجاور می‌رفتند که با تلاش همکاران، مجوز آموزشگاه پایه ۱ و ۲ را در ورامین راه‌اندازی کردیم.

,

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران راه‌اندازی مرکز اسقاط خودرو در چرمشهر را یکی دیگر از دست‌آوردها معرفی و اعلام کرد: ما در مجموع برای ۱۲۱۶۹۰ نفر گواهینامه صادر کردیم.

,

سرهنگ دلیری در ادامه بیان داشت: در مجموع ۱۷۷۹۳ تعویض پلاک انجام دادیم و برای ۸۶ دستگاه هم پلاک صادر کردیم. بیش از ۲۶۰۰ موتور سیکلت تعویض پلاک شدند و ۵۸۴ دستگاه خودرو را هم‌ اسقاط کردیم.

,

وی در بخش دیگری از اظهاراتش از کاهش ۶۳ درصدی شکایات مردمی پرده برداشت و مطرح کرد: تقدیر از پرسنل هم ۱۸ درصد افزایش داشته است.

,

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران بخش دوم سخنانش را به تشریح برنامه‌های نوروز ۹۷ اختصاص داد و تشریح کرد: ۲۰۰ نفر از راننده‌های وسایل نقلیه را آموزش دادیم. ما قبل از آغاز طرح نوروزی‌مان، زنگ آماده‌باش همیاران پلیس را به صدا درآوردیم که ۱۴۰ نفر از این عزیزان قول همکاری با ما در نوروز را دادند.

,

سرهنگ دلیری از استفاده از ۵۰ نفر پلیس افتخاری جذب شده در طرح‌های نوروزی خبر داد و گفت: قبل از شروع طرح رزمایشی با راه و شهرسازی، شهرداری، هلال احمر، اورژانس و … برگزار کردیم.

,

وی بیشترین هدف را رعایت حقوق شهروندی و خدمت به مسافران نوروزی دانست و تصریح کرد: ۷ ایستگاه نوروزی هم برای راهنمایی بهتر مسافران و ارائه خدمات بهتر در امور ترافیکی مستقر کردیم.

,

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران ادامه داد: ما به موتورسیکلت‌ها سواران آموزش دادیم و به آن‌ها به صورت نمادین کلاه ایمنی هم اهدا کردیم.

,

سرهنگ دلیری از راه‌اندازی مجدد مانیتورینگ در حوزه استحفاظی‌اش خبر داد و گفت: اعمال قانون‌ها از طریق دوربین‌ها ثبت و کنترل می‌شود. برخی از اقلام فرهنگی مانند خودکار و تقویم را هم برای اهدا همشهریان و مسافران آماده کرده‌ایم.

,

وی در ادامه بیان داشت: آموزش‌های لازم در مکان‌های عمومی مانند مساجد و مدارس هم انجام شده است. برخی از شهرها به ما وعده دادند تا نسبت به نصب دوربین‌های کنترل سرعت اقدام کنند‌.

,

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در پایان شناسایی نقاط حادثه‌خیز را یکی دیگر از اقدامات دانست و خاطرنشان کرد: سرعت‌ یکی از اصلی‌ترین علل ایجاد حادثه است و ما نیز در برخورد با متخلفان اغماض نخواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه