اخبار داغ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشترسه قلعه:

یکی ازمهمترین ماموریتهای بسیج فعالیت درعرصه سازندگی است

یکی ازمهمترین ماموریتهای بسیج فعالیت درعرصه سازندگی است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشترسه قلعه گفت:درعرصه سازندگی ومحرومیت زدایی یکی از مهمترین ماموریتهایی است که دردستورکاربسیج قراردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی راهی فرمانده بسیج مالک اشتر سه قلعه امروز صبح در گفت وگو با سرایان بیدار گفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای دولتی و مردمی موجود در کشور از ظرفیتهای فراوانی برای حضوردرعرصه های مختلف برخوردار است. زیرا نه تنها تمام جغرافیای کشوررادرکلیه نقاط شهری وروستایی تحت پوشش قرارداده بلکه از تنوع ماموریتهای گسترده رده های وابسته دراقشار وصنوف مختلف ودر موضوعات گوناگون نیز بهره منداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدا,

وی افزود: حضور در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی نیزیکی از دهها و بلکه صدها موضوعی است که ازهمان ابتدا در دستورکار بسیج قرارداده شده است و در مقطع کنونی نیز درردیف مهمترین ماموریتهای بسیج قراردارد. زیرا این موضوع یعنی محرومیت زدایی همواره در راس شعارهای نظام جمهوری اسلامی است.

,

فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر سه قلعه اظهارکرد: لذا با توجه به اینکه موضوع توسعه همه جانبه بویژه توسعه روستایی درصد بالایی از نیاز کشور را شامل می شود ماموریت بسیج سازندگی ومحرومیت زدایی همچنان بعنوان محوراصلی فعالیتهای بسیج می باشد.

,

راهی گفت:درهمین راستا حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعه با پیگیریهای لازم ازجامعه بسیج پزشکان استان درخواست نموده است تا با حضور در روستاهای محروم بخش سه قلعه خصوصا مناطق عشایری به درمان بیماران بپردازند که خوشبختانه تعداد 76نفر از پزشکان بصورت رایگان به منطقه آمده وبه درمان بیمان پرداختند.

,

وی خاطرنشان کرد: کلیه ویزیت وداروههای بیماران بصورت رایگان انجام گرفته که مبلغی درحدود 19میلیون را شامل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه