اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

زیرگذر سه راهی آدران تا 2 ماه آینده بازگشایی می شود

زیرگذر سه راهی آدران تا 2 ماه آینده بازگشایی می شود
شهردار شهرگلستان گفت: مسیر رفت و برگشت سه راهی آدران بازگشایی شده است و تا ابتدای سال آینده نیز از پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی آدران رونمایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به بازگشایی مسیر سه راهی آدران، اذعان داشت:: پروژه مذکور در حدود ۶ سال با ۱۰ درصد کار فیزیکی کلید خورده بود و قسمتی از شهرگلستان حفر و رها شده بود که خوشبختانه و با لطف خداوند در طول این ۶ ماه گذشته و با شروع کار دوره شورای پنجم و شهرداری توانستیم این پروژه را تا حد زیادی پیش ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت پروژه سه راهی آدران، تصریح کرد: در طول شش ماه گذشته، با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و مدیریت شهری در کمترین بازه زمانی این پروژه را به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسانده‌ایم.

,

علیرضا عرب با بیان اینکه در بحث عمرانی پروژه زیرگذر سه راهی آدران مسئله‌ای وجود ندارد، گفت: درحال حاضر فقط خاکبرداری و نصب فیسینگ‌ها مانده است و طبق وعده‌ای که داده بودیم و با یاری خداوند جاده بازگشایی شده است و تا ۲ ماه آینده با نصب تاسیسات، زیرگذر سه راهی آدران نیز بازگشایی می شود.

,

وی با تشکر از صبر شهروندان شهرگلستان، تبیین کرد: پروژه زیرگذر سه راهی آدران با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان هزینه بازگشایی شده است و اکنون مسیر رفت و برگشت محور سه راهی آدران به بهره برداری رسیده است و تا ابتدای سال آینده نیز از پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی آدران رونمایی خواهد شد.

,

شهردار شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه تابلوهای هدایت مسیر از مهمترین و موثرترین انواع تابلوهای اخباری می باشند، خاطرنشان کرد: با هدف راهنمایی و هدایت رانندگان به مقاصد و مسیرهای مورد نظر، یک عدد تابلو بزرگ تعیین مسیر در ورودی بلوار شهید ابدام نصب شده است، تا گامی دیگر در بهبود وضعیت معابر شهرگلستان برداشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه