اخبار داغ

سرپرست آموزش و پرورش تفرش بیان کرد؛

پیش‌بینی ۳ مکان برای اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان تفرش

پیش‌بینی ۳ مکان برای اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان تفرش
سرپرست آموزش و پرورش تفرش گفت: یک مرکز رفاهی و ۲ خوابگاه مدارس شبانه‌روزی در شهرستان تفرش آماده اسکان فرهنگیان در ایام نوروز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانعلی، سرپرست آموزش و پرورش تفرش در گفتگو با ندای تفرش در خصوص اسکان نوروزی فرهنگیان در این شهرستان گفت: یک مرکز رفاهی و ۲ خوابگاه مدارس شبانه‌روزی در شهرستان تفرش آماده اسکان فرهنگیان در ایام نوروز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

قربانعلی اظهار کرد: امسال تمهیداتی به منظور افزایش امکانات رفاهی در مراکز اسکان شهرستان پیش‌بینی شده و همه اتاق‌های تمامی مراکز اسکان مجهز به تلویزیون و یخچال به صورت مجزا شده‌ است.

,

وی در خصوص ظرفیت پذیرش این مراکز افزود: در مجموع هر سه مرکز رفاهی فرهنگیان در تفرش ظرفیت پذیرش ۹۰ نفر را دارند.

,

سرپرست آموزش و پرورش تفرش با اشاره به تهیه بروشورهای گردشگری بیان کرد: بروشورهایی در راستای معرفی اماکن گردشگری تفرش تهیه شده و در اختیار مراکز پذیرش قرار می‌گیرد تا بین مسافران مراجعه‌کننده به این مراکز اقامتی توزیع شود.

,

قربانعلی در خصوص هزینه‌های اسکان تصریح کرد: هزینه‌های اسکان هر اتاق و به ازای هر شب، برای فرهنگیان ۲۸ هزار تومان و کارکنان لشکری و کشوری ۵۲ هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین امسال پذیرش سایر افراد ممنوع اعلام شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: پذیرش مسافران نوروزی در خوابگاه‌های مدارس تفرش از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده و تا ظهر روز ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت. البته برای مرکز رفاهی محدودیتی در پذیرش در سایر ایام وجود ندارد.

,

به گفته وی در نوروز سال گذشته، ۴۷ خانواده فرهنگی (۱۶۷ نفر) و ۹ خانواده (۳۰ نفر) به صورت آزاد از خدمات مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تفرش استفاده کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه