اخبار داغ

فرمانده راهور شرق استان تهران؛

با رانندگانی که جان خود و دیگران را به خطر اندازند برخورد قاطع خواهد شد

با رانندگانی که جان خود و دیگران را به خطر اندازند برخورد قاطع خواهد شد
فرمانده راهور شرق استان تهران گفت: برنامه های مختلفی که برای ایام نوروز در نظر داریم توسط عوامل راهور اجرایی شده و همچنین گشت های خودرویی، موتوری، محسوس، نامحسوس و دیگر برنامه ها اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سرهنگ یحیی دلیری فرمانده راهور شرق استان تهران در نشست خبری پایان سال خود که در ساختمان فرماندهی راهور شرق استان تهران برگزار شده بود بیان کرد: در ایام نوروز پلیس راهور در ۷ شهرستانی که تحت فرماندهی شرق استان تهران می باشد بهره برداری خواهد کرد تا خدمات بهتری به مسافران ارائه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: محورهای مواصلاتی شرق استان تهران در ایام نوروز شاهد مسافرت های بسیار زیادی خواهد بود که به همین دلیل نیز ایستگاه های مختلفی در شهرستان های شرق استان تهران راه اندازی شده است و همچنین راهور شرق استان تهران برنامه های مختلف و متنوعی در این محورها اجرا خواهد کرد.

,

فرمانده راهور شرق استان تهران اظهار داشت: همکاران ما در شرق استان تهران با صلابت در ایام نوروز به انجام وظیفه خود خواهند پرداخت و با افرادی که سلامت خود و دیگر مسافران را به خطر اندازند برخورد قاطع خواهند کرد.

,

سرهنگ دلیری بیان کرد: برنامه های مختلفی که برای ایام نوروز در نظر داریم توسط عوامل راهور اجرایی شده و همچنین گشت‌های خودرویی، موتوری، محسوس، نامحسوس و دیگر برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

,

وی در خصوص برخورد با رانندگان متخلف نیز تصریح کرد: دوربین های کنترل سرعت در نقاط مختلف شرق استان تهران نصب شده است و با افرادی که با سرعت غیر مجاز حرکت کرده و جان خود و دیگران را به خطر می اندازند برخورد قانونی خواهد شد.

,

سرهنگ دلیری پس از بیان اینکه در سال ۹۶ بیشترین تلفات ما مربوط به عابرین پیاده و موتور سیکلت ها بوده است، بیان کرد: اصحاب رسانه و همچنین ادارات گوناگون همکاری بسیار خوبی با مجموعه راهور شرق استان تهران داشته اند که طی آن ۱۳درصد کاهش تلفات را داشته ایم.

,

فرمانده راهور شرق استان تهران خاطر نشان کرد: اقدامات گوناگونی در جهت جلوگیری از افزایش تلفات رانندگی را داشته ایم که از جمله آن می توانیم به کلاس های آموزشی انجام شده توسط همکاران ما در راهور شرق استان تهران و همچنین آموزش به همیاران پلیس اشاره کرد.

,

وی تصریح کرد: در طول سال ۹۶ توانسته ایم در مراکز مختلف بیش از ۴۷هزار مورد آموزش را اجرایی کنیم که این میزان رقم بسیار بالایی در جهت آموزش فرهنگ ترافیک محسوب می شود.

,

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در سال ۹۶ موفق شدیم که مرکز گواهینامه پایه یکم را در شرق استان تهران در شهرستان ورامین راه اندازی کنیم که پس از راه اندازی این مرکز تا به امروز بیش از ۱۲هزار نفر آموزش رانندگی پایه یکم را دیده و برای گرفتن گواهینامه اقدام کرده اند.

,

فرمانده راهور شرق استان تهران اظهار داشت: در قسمت شماره گذاری خودرو نیز بیش از ۱۸هزار پلاک گذاری خودرو را داشته ایم و پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی نیز از جمله این شماره گذاری ها بودند.

,

وی خاطر نشان کرد: در طول سال ۹۶ با تلاش های شبانه روزی همکاران در راهور شرق استان تهران شاهد ۶۶ درصد کاهش شکایات بوده ایم و همچنین درصد تقدیر از همکاران ما در سال جاری نیز ۱۷ درصد افزایش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه