اخبار داغ

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب:

خط ویژه تاکسی در میاندوآب راه اندازی می شود

خط ویژه تاکسی در میاندوآب راه اندازی می شود
نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: خط ویژه تاکسی در خیابان های امام و شهدا پس از تعطیلات نوروزی راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، احد غفاری در گفت و گو با خبرنگار  زرین خبر، ضمن تشریح مصوبات جلسه اخیر شورای ترافیک شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه شورای ترافیک، خط ویژه تاکسی در خیابان شریعتی ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به انتقال ایستگاه تاکسی از خیابان تختی به خیابان امام(ره)، افزود: شورای ترافیک شهرستان هم چنین بر لزوم پرهیز از تجمع بیش از اندازه تاکسی ها در ایستگاه ها تاکید کرده و خواستار اینشده تا تاکسی ها در داخل شهر خدمات ارائه دهند.

,

وی ایجاد سرعت گیر در برخی معابر و خیابان ها را دیگر تصمیم شورای ترافیک عنوان کرد و گفت: بر اساس تصمیم شورای ترافیک  مقرر شده تا در خیابان های عباسپور ، طالقانی ، شریعتی ، مدرس ، پورمرادی و ساحلی بمنظور رفاه حال همشهریان و افزایش امنیت و ایمنی مردم از سرعت گیر استفاده شود.

,

غفاری از ایجاد خط ویژه تاکسی در خیابان های امام و شهدا پس از تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: هم چنین با توجه به تعداد آژانس های تلفنی، به هیچ وجه به تعداد آنها اضافه نمی شود و مجوزهای صادر شده به آژانس هایی که به جز از شورای ترافیک از سایر نهادها و سازمان ها است، ابطال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه