اخبار داغ

جزئیات قتل در شرق هرمزگان؛

طرح نقشه زن مینابی برای قتل همسر/قاتل فراری در بشاگرد دستگیر شد

طرح نقشه زن مینابی برای قتل همسر/قاتل فراری در بشاگرد دستگیر شد
فرمانده انتظامی میناب از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت در کوههای صعب العبور بشاگرد و کشف جسد دفن شده مقتول در رودخانه منطقه هشتبندی توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب پیرامون قتل یک جوان در منطقه هشتبندی با تشریح جزئیات این حادثه گفت:طی روزهای گذشته با اعلام یک فقره مفقودی انسان از سوی یک خانواده ای در منطقه هشتبندی به پاسگاه هشتبندی ، پرونده به پلیس آگاهی میناب ارجاع داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

رستمی افزود: طی بررسی های پلیس آگاهی از خانواده مقتول اعلام می شود که موتور سیکلت در محل پیدا شده و پلیس آگاهی بلافاصله پس از بررسی های انجام شده با کشف لکه های خون بر بدنه موتورسیکلت جزئیات در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با دادستان و گرفتن نیابت برای ادامه رسیدگی به پرونده ،قاتل(ع-ع) از هشتبندی به کوه های صعب العبور بشاگرد متواری می شود و  پلیس آگاهی مستقر در هشتنبدی مراتب جهت دستگیری قاتل(ع-ع)در دستور کار قرار می دهد.

,

فرمانده انتظامی میناب ادامه داد: قاتل(ع-ع) از مخفی گاه خود به برادر خانم مقتول تماس گرفته و اعلام می کند که جسد مقتول در یکی از رودخانه های منطقه هشتبندی دفن شده است.

,

رستمی گفت: پلیس آگاهی میناب در یک اقدام عملیاتی و اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت زمانی که یک خانم به همراه سه نفر از برادرای قاتل در حین بردن غذا به مخفیگاه قاتل بودند توانست مخفیگاه را شناسایی کنند و قاتل را دستگیر کند.

,

فرمانده انتظامی میناب اظهار کرد: طی بررسی های بعمل آمده از سوی پلیس آگاهی میناب معلوم می شود که همسر مقتول قبل از ازدواج با مقتول، خواستگار قبلی قاتل بوده و با گذشت چهار سال از زندگی مشترک و داشتن فرزند باز علاقه به قاتل (ع-ع)داشته و در این پرونده نقش داده است.

,

وی اذعان داشت: قاتل پس از دستگیری از همکاری خانم مقتول در اجرای این نقشه شوم  اقرار می کند، خانم مقتول(ک-ع) که از خواستگار قبلی قاتل(ع-ع) بوده با طرح نقشه ای که اگر می خواهند در آینده به همدیگر برسند از خواستگار قبلی خودش(قاتل) می خواهد که شوهر سابقش را به قتل برساند.

,

رستمی خاطر نشان کرد: پس از اقرار قاتل از جزئیات اجرای نقشه قتل این جوان معلوم می شود که قاتل(ع-ع) پس از گذاشتن سنگ در درون پلاستیک و قرارگیری در مسیر مقتول(الف)-ع) از مقتول می خواد که تا مسیری باهمدیگر مسافتی را طی کنند که پس از رسیدن به مسیر رودخانه با اعلام اینکه کفشم افتاده، مقتول (الف)-ع) موتورسیکلت را نگه می دارد و قاتل(ع-ع) پس از پیاده شدن از پشت سر سنگی که درون پلاستیک داشته بر سر مقتول می کوبد و پس از گلاویز شدن و ضربات مکرر به سر مقتول منجر به قتل این جوان می شود.

,

رستمی گفت: جسد مقتول از زیر آوار کشف و به همراه تکه سنگ برای سیر آزمایش های لازم به پزشک قانونی تحویل داده شده است و قاتل(ع-ع) به همراه خانم مقتول(ک_ع) به صورت بازداشت موقت راهی زندان شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه