اخبار داغ

با حضور هیأت سرمایه‌گذار نروژی صورت گرفت:

بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ بسته سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف در استان تهیه و تنظیم شده است که در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زنگ خبر " سیامک سلیمانی" امروز در دیدار با تورمارتین مشاور حقوقی و سرمایه‌گذاری انجمن دولتی و روابط بین‌المللی نروژ-ایران، مدیرعامل انجمن دوستی و روابط بین‌الملل نروژ-ایران و جمعی دیگر از مسؤولان این انجمن در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۱۵ بسته سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف در استان تهیه و تنظیم شده است که در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری پتانسیل‌های خوبی برای گردشگری دارد و از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم، افزود: کانون‌های مختلفی در استان وجود دارد که میزبان گردشگران هستند، در بعضی از مواقع سال حتی بیشتر از جمعیت استان هم گردشگر وارد استان می‌شود که برای ایجاد زیرساخت مورد نیاز در این زمینه نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ورزش‌های زمستانی، ورزش‌های آبی، وجود آبشارهای بکر و دست‌نخورده، جنگل‌ها وسیع و... بخشی از زمینه‌های سرمایه‌‎گذاری در بخش گردشگری استان هستند، ادامه داد: احداث هتل، آماده‌سازی دهکده‌های گردشگری و... ازجمله مواردی هستند که نیازمند حضور سرمایه‌گذار است.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر اینکه در بخش صنعت نیز موقعیت‌های سرمایه‌گذاری زیادی همچون تولید کمپرسور کولر خودرو، تولید کاغذ از سنگ و... در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، عنوان کرد: با توجه به عبور دو خط لوله نفت و گاز از این استان ظرفیت لازم برای ایجاد پتروشیمی و صنایع وابسته به آن وجود دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث فولاد در چهارمحال و بختیاری کارهای خوبی صورت گرفته است و فازهای توسعه‌ای این صنعت در حال اجرا است، ورق‌های قلع‌اندود و گالوانیزه در استان تولید می‌شود که می‌تواند محلی برای حضور سرمایه‌گذاران باشد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: یکی دیگر از بخش‌های سرمایه‌گذاری در استان صنایع تبدیلی و بسته‌بندی است، استان تولیدکننده بزرگ بادام، هلو، سیب‌زمینی و... است اما به دلیل نبود این قبیل صنایع در استان یا بسیاری از محصولات کشاورزی از بین می‌رود یا در استان‌های دیگر بسته‌بندی شده و از همان‌جا صادر می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه