اخبار داغ

وکیل کارگران شرکت ایران قوطی:

بخشی از معوقات کارگران شرکت ایران قوطی پرداخت شد

بخشی از معوقات کارگران شرکت ایران قوطی پرداخت شد
با مساعدت دستگاه قضایی بخش عمده مشکلات کارگران حل شده و مبلغی به عنوان علی الحساب از محل توقیف‌های انجام شده وصول گردیده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طاهریان در گفت‌وگو با  ندای البرز با اشاره به بی توجهی مسئولان اجرایی من‌جمله فرمانداری و استانداری و نمایندگان ملت نسبت به معضل به وجود آماده برای کارگران شرکت ایران قوطی شهر صنعتی البرز اظهار کرد: بیشتر تلاش و لاوی‌های قدرت و ثروت مسئولان جهت حمایت از کارفرما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

وی افزود: به لطف خداوند و حول قوه الهی و با مساعدت دستگاه قضایی بخش عمده مشکلات کارگران حل شده و مبلغی به عنوان علی الحساب از محل توقیف‌های انجام شده وصول گردیده است .
وکیل کارگران شرکت ایران قوطی ادامه داد: بر اساس صورت‌جلسه و توافق انجام شده با شرکت مقرر شد در ۲ ماه آینده الباقی مطالبات کارگران این شرکت تسویه گردد.
وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های رئیس دادگستری شهرستان البرز و یادآوری « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » گفت: از دستگاه قضایی من‌جمله ریاست دادگستری کل استان قزوین و شهرستان البرز که در جهت احقاق حقوق تضییع شده کارگران مساعدت نموده و موجب شدند در روزهای پایانی سال حدود ۱۰۰ خانواده طعم خوش عدالت را چشیده قدردانی کرد.
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه