اخبار داغ

روابط عمومی های برتر هیات های ورزشی چهارمحال و بختیاری تقدیر شدند

روابط عمومی های برتر هیات های ورزشی چهارمحال و بختیاری تقدیر شدند
صبح امروز، 3مسئول برتر روابط عمومی هیات های ورزشی چهارمحال و بختیاری معرفی و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولین این هیات ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زنگ خبر ،مجتبی ظاهری مسئول روابط عمومی هیات فوتبال به عنوان روابط عمومی برتر، مهرداد شریف زاده مسئول روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش به عنوان دوم و مریم دهشت مسئول روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی به عنوان سوم سال 1396 دست پیدا کردند.

آیین تقدیر از روابط عمومی های برتر هیات های ورزشی استان صبح امروز در سالن جلسات المپیک اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و از روابط عمومی های برتر تقدیر به عمل آمد.

حمید کریمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان در این برنامه گفت: رسانه ها با استفاده از امکانات رسانه ای که در اختیار دارند می توانند موجب تهییج افکارعمومی و استقبال از برنامه های مختلف ورزشی شوند.

کریمی با اشاره به لزوم ارزیابی عملکرد هیات ها بصورت تخصصی افزود: سال آینده در حوزه های مختلف شاهد ارزیابی عملکرد هیات ها خواهیم بود و توزیع اعتبارات نیز دقیقا بر اساس عملکرد خواهد بود بطوریکه هر هیات با عملکرد یکساله، سهم خود را از اعتبارات این اداره کل مشخص می کند.

وی روابط عمومی را چشم بینا و زبان گویای دستگاه های اجرایی دانست و اضافه کرد: غفلت از نقش روابط عمومی ها در ارتقاء جایگاه و هدایت افکارعمومی برای سیستم موجب زیان خواهد بود و می طلبد که ارتباط بین روسای هیات ها با روابط عمومی بسیار دقیق، منسجم و برمبنای ارائه اطلاعات دقیق و تخصصی باشد.

کمال اکبریان، فرماندار شهرستان سامان و رئیس هیات جودو استان نیز در این جلسه داشتن انگیزه و تخصص را از ملزومات اولیه روابط عمومی ها دانست و اضافه کرد: با ساز و کارهای سنتی نمیتوان پاسخگوی افکار عمومی باشیم و بر همین اساس روابط عمومی امروز باید مبتنی بر تخصص، تعهد واشتیاق برای انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات باشد.

کیومرث حیدری، رئیس هیات فوتبال نیز در ادامه این جلسه لازمه موفقیت هر هیات را داشتن تیم مدیریتی همدل، ارتباط قوی با مجموعه های مرتبط و استفاده از افراد متخصص بخصوص در روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی ها باتوجه به ارتباط بسیاری که با مجموعه دارند، می توانند بهترین راهکار ها را در مدیریت سازمان ها به مدیر ارائه دهند.

در ادامه این جلسه از روابط عمومی های برتر بر اساس شاخص های ارزیابی عملکرد شامل محتوای اخبار، به روز بودن، استفاده از فرصت های فضای مجازی، ارتباط با اداره کل ورزش و جوانان، ارسال اطلاعات دقیق و گزارشات تصویری و تعداد اخبار ارسالی با اهداء لوح با امضای مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه