اخبار داغ

شاید تمدنی فراتر از کنار صندل!!!

جازموریان بی شناسنامه نیست/پشت پرده بی شناسنامه جلوه دادن و بی هویت نشان دادن جازموریانیها چیست

جازموریان بی شناسنامه نیست/پشت پرده بی شناسنامه جلوه دادن و بی هویت نشان دادن جازموریانیها چیست
جازموریانی که شاید که نه قطعأ تمدنی برابر با کنارصندل و شاید فراتر از آن دارد،اینک بازیچه دست افرادی گشته که یا نا اگاهند که خرجی بر آن ها نیست، ولی افرادی که آگاهانه و با هدف سیاه نمایی دست به این عمل میزنند چه هدفی را دنبال میکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،این ایام تیتر داغ خیلی از سایت ها،خبرگزاریها،کانال های تلگرامی و پست های اینستا گرامی گرفته تا روزنامه و توئیتر محرومیت جازموریان و مظلومیت آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

چیزی که در آن دیده میشود و برای مخاطب تداعی میشود فقر مطلق،بی شناسنامه گی و بی هویتی و….است و بس.

,

نمونه بارز آن را میتوان استوری سردار آزمون دانست که در آن مردم جازموریان را بی هویت خطاب کرده بود و این یعنی پایمال شدن عزت جازموریانیها.

,

جازموریانی که شاید که نه قطعا تمدنی برابر با کنارصندل و شاید فراتر از آن دارد.

,

اینک بازیچه دست افرادی گشته که یا نا اگاهند  که خرجی بر آن ها نیست، ولی افرادی که آگاهانه و با هدف سیاه نمایی دست به این عمل میزنند چه هدفی را دنبال میکنند.

,

آیا با سیاه نشان دادن وضعیت جازموریان چه چیزی حل شده یا میشود؟آیا ما به ازای نابودی عزت و کرامت جازموریانیها آن چیزی را که به دست می آوریم برابراست.

,

سیاه نمایی صرف برای انهایی که فقط هدف جذب خییرین برای منطقه را دارند شاید در وهله اول کار درست و منطقی به نظر آید ولی ادامه این روند نه درمان واقعی است و نه چاره درد.

,

نگاه نخبگانی در این منطقه باید به سمت  خود پایداری ودرون زایی حرکت کند و درکنار نشان دادن ضعف ها و کاستی ها توانمندیها و ظرفیت های بالقوه را به نمایش گذارند و درجهت بالفعل بودن آن حرکت کنند و در این آشفته بازار خواب ادامه دار مسئولین و در ایامی که بی برنامگی و عدم برنامه ریزی برای حل مشکلات واقعی این خطه از ایران اسلامی در چارچوب ها و ساختارها مغفول مانده و در ایامی که اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال نفس های آخر خود را میکشد، و ایامی که شاهد وجود قارچ گونه خیلی از موسسات و خیریه ها در این منطقه هستیم که شاید به جزء معدودی از آن ها هیچ کدام درد واقعی این مردم را نفهمیده و نمیفهمند(البته با احترام به همه کسانی که باری را از دوش مردم این منطقه برداشته اند)

,

رسالت نخبگانی ایجاب میکند در این ایام آخر سال و قطعا سال بعدی به اسم(شاید اقتصاد مقاومتی و…….)مطالبه و پیگیری کنیم. چاره اصلی کار و راه حل های آن و حرکت در جهت حل واقعی مشکلات نه تسکین موقتی و موضعی که ذیلا به چند مورد اشاره میکنیم که در هر برنامه ی کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت به شرط عمل واقعی گذاشته شوند قطعا این چهره غبار آلود را از صورت جازموریان(در اینجا نه صرفا بخش جازموریان)کنار خواهد کشید.

,

۱-حل معضل بهداشت و سلامت( رسیدگی به وضعیت درمانگاه ها.خانه بهداشت ها و کادر پزشکی.دکتر ها وساخت بیمارستان)

,

2-۲حل مشکلات کشاورزان در هر سه مرحله کاشت،داشت،برداشت و بازاریابی فروش محصولات و همچنین بحث حمل و نقل( توسعه زیر ساختها و کمک به خرید وسایل حمل و نقل و ادوات کشاورزی پیشرفته)

,

۳_توسعه کشاورزی نوین با هدف بهره وری حداکثری در واحد سطح و توانمند سازی روستاها با هدف اشتغال و توسعه پایدار.

,

۴_رسیدگی به وضعیت آموزش و پروش در این منطقه و هم چنین سهمیه های تحصیلی و پزشکی برای این مناطق.

,

۵_اهتمام جدی جهت حل معضلات زیست محیطی و منابع طبیعی جهت زیست پایدار در این مناطق و حل واقعی مشکلات ریزگردها.

,

۶_برنامه ریزی برای شروع موجهایی برای توسعه این مناطق(موج های صنعت،خدمات و….)و و و..

,

به امید آن که سفیری واقعی برای جازموریان باشیم و در کنار کار و تلاش و پیگیری برای جازموریان احترام و عزت و کرامت آن را هم حفظ کنیم.

,

#جازموریان_بی_شناسنامه_نیست

,

#جازموریان_هویت_ماست

,

بخش جازموریان با۵۴هزار نفر جمعیت در ۶۵کیلومتری شهرستان رودبارجنوب استان کمرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه