اخبار داغ

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی:

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اردل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اردل برگزار شد
"محمود کیانی" با حکم استاندار چهارمحال وبختیاری به عنوان فرماندار جدید شهرستان اردل منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، مراسم تکریم رحم خدا صفری و معارفه « محمود کیانی» بعنوان فرماندار شهرستان اردل با حضور جعفر مردانی  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار چهارمحال وبختیاری، علی کاظمی نماینده مردم  شهرستان های اردل،فارسان،کوهرنگ و کیاردر مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهر اردل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در این مراسم گفت:؛ سیاست مسئولان نظام اسلامی باید مبتنی بر عدالت باشد و تمام تلالشان رفع مشکلات مردم به دور از بازی های سیاسی باشد.

بهرامی افزود:لازمه توسعه شهرستان اردل همدلی و هماهنگی مسئولین و مردم،مدیریت توانمند بدون حاشیه سیاسی بازی و توجه بیشتر استاندار به این شهرستان می باشد.

محمود کیانی فرماندار جدید شهرستان اردل در ادامه نیز عمل به قانون و قانونمداری را سرلوحه کار خود دانست و گفت: دستگاه‌ها باید از تمام توان و ظرفیت خود برای توسعه شهرستان بهره لازم ببرند.

در پایان این‌مراسم، جعفر مردانی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار چهارمحال وبختیاری از زحمات رحم خدا صفری سرپرست فرمانداری شهرستان اردل تجلیل و محمود کیانی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان اردل معرفی کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, .,
,
,
,
,
,
,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه