اخبار داغ

ترویج سبک غربی در برخی همایش ها/ رفتار مسئولین در جامعه مثمرثمر واقع می شود

ترویج سبک غربی در برخی همایش ها/ رفتار مسئولین در جامعه مثمرثمر واقع می شود
کارشناس مسئل فرهنگی گفت: فرد با نگاه به رفتار هر مسئول در کشور و در مقابل هر حرکت دقت پیشه کرده و اگرچه ناشایست هم باشد آن را انجام خواهد داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه ملاکاظمی کارشناس مسائل فرهنگی  در گفت وگو با خبرنگار شاخه طوبی، در خصوص رقص دختران  در روز زن مقابل شهردار تهران که باعث جنجال های بسیاری در کشور شد گفت:  متاسفانه هدف از این برنامه ، ترویج سبک زندگی غربی و آشنایی مردم جامعه با آسیب های این سبک است.

کارشناس فرهنگی در ادامه افزود: اگر به جای شهردار در آن جشن بودم سریع مجلس را ترک کرده و اجازه ی ادامه این کار را هرگز به دختران در مقابل مردم نمی دادم.

ملاکاظمی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: رفتارمسئولین در دستگاه های اجرایی بیشتر از حرف آن ها در بین افراد جامعه  مثمر ثمر واقع می شود.

وی تصریح کرد: فرد با نگاه به رفتار هر مسئول در کشور و در مقابل هر حرکت دقت پیشه کرده و اگرچه ناشایست هم باشد آن را انجام خواهد داد .

کارشناس فرهنگی در خصوص جشن روز زن اظهار کرد: این اتفاق باعث شد که در دیگر شهرهای مختلف شاهد چنین رفتاری باشیم، تایید این حرکت از جانب مسئولین اجازه تکرار آن را به دیگر افراد جامعه داده است.

ملاکاظمی در خصوص ترویج سبک غربی بیان کرد: طرفداران این سبک تا جایی در ترویج این کارموفق بوده اند که این روند ادامه پیدا کرده است و در در چهارشنبه آخر سال  شاهد این حرکت ناشایست از بعضی بانوان  در معابرعمومی بودیم.

وی در ادامه تصریح کرد: از دو بعد داخلی و خارجی می توان به این قضیه نگاه کرد، بعد اول نگاه غربی ها به این حرکت است، کشوری که دم از اسلام زده و مردم آن مسلمان هستند در حال حاضر به جاهایی وارد شد است که اسلام را کنار گذاشته و از سبک غربی الگو برداری کرده ایم.

کارشناس فرهنگی در خصوص بعد دیگر این قضیه گفت: نگاه داخلی این است که تمامی طرفداران سبک غربی حاضر در کشور به این نتیجه خواهند رسید که در همه مراسمات می توانند چنین حرکاتی را اجرا کنند.

ملاکاظمی بیان کرد: افراد در خصوص ترویج سبک غربی از راه های مختلف در کشور متاسفانه به خوبی تلاش کرده اند، به طورمثال علاوه بر رقص زنان بخشی از آن به تجمل گرایی، مصرف گرایی، استفاده از مشروبات الکی در مراسمات می توان اشاره کرد.

وی در خصوص وظایف مخالفان این حرکت در کشور گفت: حداقل کاری که افراد می توانند در مقابل این حرکت انجام دهند این است که اعتراض خود را از طرق مختلف به گوش آن ها رسانده و سکوت نکنند، به دلیل اینکه سکوت یعنی پذیرفتن این حرکت و ادامه دادن به آن.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه