اخبار داغ

معرفی دبیر نهمین جشن «فیلم کوتاه ایران»

معرفی دبیر نهمین جشن «فیلم کوتاه ایران»
«پیمان نهان قدرتی» دبیر نهمین جشن «فیلم کوتاه ایران» معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه هفته قبل هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران با اکثریت آرا و از میان گزینه های مطرح شده که همگی از اعضای فعال فیلم کوتاه کشور بودند، پیمان نهان قدرتی به عنوان دبیر نهمین جشن مستقل «فیلم کوتاه ایران» انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هیات مدیره «ایسفا» در این دوره برخلاف سال های قبل، تصمیم به انتخاب دبیر از اعضای فعال «ایسفا» و خارج از هیات مدیره گرفت تا از مشارکت بیشتر اعضا در برگزاری جشن «فیلم کوتاه ایران» استفاده شود.

,

پیمان نهان قدرتی دانش آموخته سینما است و کارگردانی ده ها فیلم کوتاه، بلند و مستند را در کارنامه خود دارد. فیلم های کوتاه «هم آغوش صید»، «پدر آسمانی»، «مادرهای برفی»، «خواب سرد» و «سنگواره» از ساخته های وی است.

,

در نهمین جشن «فیلم کوتاه ایران» که شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار می شود، نشان شایستگی ایسفا در شاخه های مختلف به بهترین های فیلم کوتاه اهدا خواهد شد.

,

ثبت نام و دریافت فیلم های کوتاه در نهمین جشن «فیلم کوتاه ایران» از اول اسفند ماه آغاز شده و تا آخر خرداد ماه ۹۷ ادامه دارد. طبق برنامه از فروردین ماه کار هیات های انتخاب همزمان با پذیرش فیلم ها آغاز خواهد شد.

,

منبع:سینماپرس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه