اخبار داغ

شهر فرمهین برای استقبال از بهار آماده می‌شود‌+تصاویر

شهر فرمهین برای استقبال از بهار آماده می‌شود‌+تصاویر
شهردار فرمهین گفت: شهرداری آمادگی همه جانبه برای استقبال از بهار را دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سربندی، شهردار فرمهین در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر، گفت: شهرداری آمادگی همه جانبه برای استقبال از بهار را دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات بهتر به مسافران صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی خاطره خوب و ماندگاری بر اذهان مسافران باقی می‌گذارد.

,

سربندی ادامه داد: مجموعه شهرداری فرمهین در ایام نوروزی تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا در نقاط مختلف شهر، امکانات لازم برای رفاه حال هموطنان و مسافران فراهم شود.

,

شهردار فرمهین بیان کرد: جاذبه‌های تفریحی، گردشگری و تجاری فرمهین یکی از عوامل مهم در زمینه جذب مسافر است، خوشبختانه اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرداری با توجه به اینکه سال‌ها در این زمینه فعالیت می‌کنند به وظایف خود آگاه هستند و با همت و روحیه‌ای که از همکارانم سراغ دارم، امسال نیز مانند سال گذشته به انجام وظیفه و خدمت به شهروندان می‌پردازند.

,

شهرداری فرمهین با انجام اقدامات و برنامه‌های فرهنگی-هنری به استقبال بهار می‌رود

, شهرداری فرمهین با انجام اقدامات و برنامه‌های فرهنگی-هنری به استقبال بهار می‌رود, شهرداری فرمهین با انجام اقدامات و برنامه‌های فرهنگی-هنری به استقبال بهار می‌رود,

وی با اشاره به مجموعه اقدامات پیش بینی شده برای استقبال از نوروز اشاره و اظهار کرد: مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر، شست و شوی خیابان‌ها و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول و اِلمان‌ها، طراحی دکور ویژه سفره هفت سین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های شهرداری برای استقبال از نوروز است.

,

سربندی افزود: در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار تلاش می کنیم تا کارها و شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا موجب نشاط و شادابی بیشتر شهر، شهروندان و مسافران به این شهر باشد.

,

شهردار فرمهین بیان کرد: امیدواریم با بسیج همه امکانات به استقبال مسافران نوروزی رفته و خدماتی در شأن شهر و شهروندان فراهانی به مسافران و مهمانان نوروزی ارائه کنیم.

,

, ,

درآمدزایی با فروش گل برای شهرداری فرمهین

, درآمدزایی با فروش گل برای شهرداری فرمهین ,

وی تصریح کرد: شهرداری فرمهین سال‌های گذشته گل مورد نیاز فضای سبز را از شهر محلات تامین می‌کرد، اما امسال با مهیا بودن شرایط، تصمیم به احداث ۳ سالن پرورش گل و گیاه در خود شهرستان کرد. تولید گل و گیاه شهرداری برای تامین گل‌های فصلی بهاره و تابستانه موردنیاز فضای سبز شهر با هدف کاهش هزینه‌ها و درآمدزایی برای شهرداری است. 

,

سربندی خاطرنشان کرد: در این گلخانه‌ها حدود ۱۵ گونه گل مناسب با شرایط آب و هوایی فراهان از جمله انواع گل‌های رز، زرشک تزئینی، شمشاد لاوندا و غیره تولید شد و علاوه بر کاشت این گل‌ها در فضای شهر مازاد تولیدات در اختیار شهرداری‌های همجوار قرار گرفت و برای شهر درآمدزایی داشت.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه