اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهرگلستان:

افتتاح پروژه‌های درحال اجرای شهرگلستان در سال 97 ادامه می‌یابد

افتتاح پروژه‌های درحال اجرای شهرگلستان در سال 97 ادامه می‌یابد
عضو شورای اسلامی شهرگلستان گفت: بخشی از پروژه‌های آغاز شده در دوره پنجم شورای شهرگلستان افتتاح شده و بهره‌برداری از باقی پروژه‌ها در سال آینده ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سلیمی عضو شورای اسلامی شهر گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه در رابطه با وضعیت فعالیت دوره پنج شورای اسلامی شهرگلستان، عنوان داشت: با وجود فرمانداری توانمند، پیگیر و باتجربه، نماینده‌ای محبوب و دلسوز و همچنین بخشداری انقلابی و خوش فکر و  شهرداری جوان و جهادی باید دوره پنجم شورا را به دوره طلایی تبدیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرگلستان، تصریح کرد: دیگر هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و بنده و دیگر اعضای شورای اسلامی شهرگلستان باید از این فرصت پیش آمده به بهترین شکل ممکنه بهره‌برداری نمائیم.

,

سلیمی با بیان اینکه همگی در قبال خون شهدا مسئول می باشیم، اظهار داشت: همگی ما به خوبی می دانیم که برای تنومندی درخت انقلاب خون جوانان زیادی هزینه شده و مادران زیادی داغدار شدند و امروز همه در قبال خون شهدا مسئول می باشند.

,

وی همچنین به اهمیت خدمت صادقانه شهروندان گلستانی اشاره کرد و گفت: ما که با رأی مردم و در امنیت کامل در پارلمان شهری قرار گرفتیم، می بایست به طور شبانه روزی درخدمت مردم شهرمان باشیم و در راستای رفع نیازهای شهر و شهروندان گام برداریم.

,

عضو شورای اسلامی شهرگلستان درپایان باتوجه به کارنامه روشن و آشکار دوره پنجم شورای اسلامی شهرگلستان تا به امروز، خاطرنشان کرد: الحمدالله از ابتدای شروع به کار دوره پنجم با انتخاب علیرضا عرب که شهرداری جوان و جویای می باشد، نام پروژه‌های عمرانی خوبی در سطح شهر کلید خورد که تعدای از این پروژه‌ها به بهره برداری رسیده و درسال آینده نیز بهره‌برداری از پروژه‌های باقی مانده ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه