اخبار داغ

رئیس شورای شهر باشت:

پارک تفریحی برای گذران اوقات فراغت جوانان و مردم باشت وجود ندارد

پارک تفریحی برای گذران اوقات فراغت جوانان و مردم باشت وجود ندارد
رئیس شورای شهر باشت گفت: نبود پارک تفریحی برای گذران اوقات فراغت جوانان و مردم باشت را از نیازهای ضروری این شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  باشت نیوز؛  ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاحیه طرح‌های شهرداری باشت که با حضور غلامرضا تاج‌گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، عزیر فیلی معاون عمرانی استاندار استان،زارع پور،گوهرگانی  و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان باشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باشت نیوز؛  , باشت نیوز,

 

,

رئیس شورای شهر باشت با اشاره به توانمندی‌های شهردار باشت اظهار کرد :شاید در حقیقت ما اعضای شورای شهر باشت از زوایای مختلف در خصوص انتخاب شهردار باشت تحت فشار بودیم اما الحمدالله آقای موسوی ما را روسفید کرد.

,

 

,

نادرگرامی  با بیان اینکه  موسوی با خدمات چندماهه خود توانست بسیاری از افراد معترض نسبت به انتخاب خود به عنوان شهردار باشت را راضی کند، افزود: بسیاری از افراد معترض نسبت به انتخاب آقای موسوی به عنوان شهردار باشت حرف خود را پس گرفتند و به اشتباه خود اعتراف کردند.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهر باشت تصریح کرد: می‌توان به جرات گفت انقلابی که شهردار باشت پرسنل خدوم شهرداری در این چندماهه انجام دادند با یک دوره ۴ ساله شورای شهر برابر می‌کند.

,

 

,

گرامی عنوان کرد: از یک شهردار بسیجی و انقلابی، ارزشی توقعاتی شاید بیشتر از این وجود داشته باشد.

,

 

,

وی خطاب به مسئولان از جمله عزیز فیلی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرسنل شهرداری باشت از اویل دوره سوم با مدیریت شهرداران گذشته ۸۴ نفر بودند اما بعد از گذشت ۱۰ سال با توسعه شهر پرسنل متوفی، انتقالی و بازنشسته ۶۹ بوده و این تعداد نیرو جوابگوی خدمت به شهروندان شهر باشت نیست.

,

 

,

گرامی افزود: در حال حاضر مسایلی از جمله عدم تعیین تکلیف وضعیت استخدامی بعضی از پرسنل و جذب نیرو در شهرداری به ویژه کمبود نیروی متخصص در شهرداری از چالش‌ها و مشکلات کنونی شهرداری به شمار می‌رود.

,

 

,

رئیس شورای شهر باشت با طرح پیشنهادی مبنی بر کارخانه پسماند مشترک بین گچساران و باشت عنوان کرد: اگر این موضوع پیگیری شود در خصوص حفظ محیط زیست و منابع خدادادی گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

,

 

,

گرامی نبود پارک تفریحی برای گذران اوقات فراغت جوانان و مردم باشت را از دیگر نیازهای این شهر عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/سجادی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه