اخبار داغ

غرق شدن جوان 21 ساله شاهرودی در گل رامیان+ تصاویر

غرق شدن جوان 21 ساله شاهرودی در گل رامیان+ تصاویر
جوان 21 ساله شاهرودی روز گذشته در گل رامیان غرق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از   گل رامیان، جوان 21 ساله اهل روستای مهدی آباد شهرستان شاهرود در استان سمنان، ظهر روز گذشته در گل رامیان غرق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   گل رامیان,   گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

بعد از اینکه خبر سقوط و غرق شدن جوانی در چشمه گل رامیان منتشر شد، فرماندار به همراه معاون و دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان به همراه نیروی انتظامی، آتش نشانی و هلال احمر شهرستان جهت بررسی صحنه در محل حادثه حضور یافتند.

,

سالاری فرماندار شهرستان راماین گفت: جهت نیاز به غواص و تجهیزات حرفه ای که در شهرستان موجود نیست با شهرداری و اتش نشانی گنبد و همچنین با هلال احمر استان هماهنگی های لازم بعمل آمده است.

,

وی اظهار کرد: با حضور نیروهای متخصص عملیات جستجو تا ساعت 19 روز گذشته ادامه داشت ولی متاسفانه غریق پیدا نشد و با تاریک شدن هوا و خستگی غواصان ادامه عملیات جستجو به امروز موکول شد.

,

هادی میرعرب دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در ادامه به خبرنگار ما گفت: تلاشها برای یافتن جوان غرق شده توسط سه تیم امدادی و غواصی همچنان ادامه دارد و تا این لحظه جنازه آن جوان غرق شده پیدا نشده است.

,

گفتنی است، متوفی جوان 21 ساله اهل شاهرود برای گردش به همراه دوستان به شهرستان و به محل چشمه گل رامیان حضور یافته بود.

,

چشمه گل رامیان به صورت یک استخر طبیعی به طول 90 و به عرض 34 تا 44 و به روایتی به 80 متر نیز می رسد که در ارتفاع 320متری از سطح دریا قرار دارد.

, گل رامیان , گل رامیان,

gha1

, gha1,

gha2

, gha2,

gha3

, gha3,

gha4

, gha4,

gha5

, gha5,

gha6

, gha6,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه