اخبار داغ

در جلسه شورای فرهنگ عمومی لالی

بررسی مسائل فرهنگی و نحوه برگزاری جشنهای نوروز در تعطیلات نوروزی لالی

بررسی مسائل فرهنگی و نحوه برگزاری جشنهای نوروز در تعطیلات نوروزی لالی
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لالی با بحث و بررسی مسائل مختلف فرهنگی از جمله برگزاری جشن های نوروزی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز، مهدی خدادادی رئیس اداره ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی در آغاز این برنامه  ضمن اشاره به موضوع جلسه و نحوه برگزاری جشن های نوروزی از فعالیت ها و همکاری های یکساله شورای فرهنگ عمومی در لالی تقدیر کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز,

در ادامه برنامه امام جمعه شهرستان لالی با تبریک سال نو ایام نوروز را فرصت مناسبی برای صله رحم و رفع کدورت های مختلف میان مردم عنوان کرد .

,

حجت الاسلام سید احمدی همچنین با گرامیداشت شهادت امام هادی در روز اول فروردین اعلام کرد : مراسم تحویل سال در کنار شهدای گمنام شهرستان و با حضور مردم برگزار می شود .

,

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش شیخ عبدالله نجفی در مسجدسلیمان اعلام کرد : چنین همایش ها و برنامه هایی باید برای افراد فاضل و اندیشمند قوم بختیاری در لالی هم برگزار شود تا همه مردم با ابعاد مختلف شخصیت چهره های سرشناس فرهنگی خود آشنا شوند .

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی لالی همچنین عنوان کرد : جشن های نوروزی یک ویژگی ایام نوروز است به طوری که ایام ماه مبارک رجب و استفاده از برنامه های ویژه آن از جمله مراسم معنوی اعتکاف هم نباید فراموش شود .

,

در ادامه این برنامه سایر حاضران در جلسه در راستای دستور جلسه و مسائل مهم فرهنگی شهرستان به ارائه نظرات خود پرداخته که بخشی از این نظرات به شرح زیر بود :

,

عدم استفاده و حمل سلاح در جشن های نوروزی

,

تامین امنیت جشن های نوروزی از سوی نیروی انتظامی

,

تدوین و آماده سازی ترتیب برنامه ها و بررسی محتوای آن ها قبل از صدور مجوز در اداره ارشاد اسلامی

,

اجرای برنامه های مختلف و آموزش به کسبه و بازاریان در جهت رفاه و مهمان نوازی بیشتر از مسافران نوروزی و ...

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه