اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر قرچک:

قرچک قطب اصلی تولید و پرورش انواع گل و گیاهان زینتی است

قرچک قطب اصلی تولید و پرورش انواع گل و گیاهان زینتی است
عضو شورای اسلامی شهر قرچک گفت: شهرستان قرچک از قطب های اصلی تولید و پرورش انواع گل و گیاهان زینتی است که از نظر تنوع تولید و میزان تولید در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زلیخا جباری عضو شورای اسلامی شهر قرچک در حاشیه نمایشگاه گل و گیاه در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار کرد: گل و گیاه باعث شادابی و تندرستی انسانها می شود و در آستانه سال جدید نمایشگاه عرضه مستقیم گل و گیاه و گیاهان زینتی برای چهارمین باردر شهرستان قرچک برپا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ,

وی گفت: ارتقاء فرهنگ عامه در خصوص استفاده و بهره برداری مناسب از فضای سبز شهری، تاکید بر استفاده علمی و فنی از گونه های گیاهی در فضای شهری، حمایت از تولیدکنندگان گل و گیاه در شهرستان در راستای اجرای سیاستهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، دسترسی آسان مردم به تولیدکنندگان گل و گیاه در منازل و گیاهان فضای آزاد در منزل،آشنایی با انواع گونه های گیاهی و درختچه های زینتی گل دار درشهرستان و ترویج فرهنگ عمومی فضای سبز را از جمله اهداف برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم گل و گیاه و گیاهان زینتی برشمرد.

,

جباری با اشاره به گونه گیاهی، بیان کرد: گونه های گیاهی استفاده شده در این نمایشگاه همگی با شرایط محیطی شهرستان سازگاری دارند و در آب و هوای اینجا نیز عمری طولانی دارند و در حاشیه این نمایشگاه، آموزش به منظور آشنایی مردم با گونه های مختلف گیاهی در نظر گرفته شده و شهروندان می توانند سئوالات خود را از غرفه های مربوطه جویا شوند.

,

وی تاکید کرد: شهرستان قرچک از قطب های اصلی تولید و پرورش انواع گل و گیاهان زینتی است که از نظر تنوع تولید و میزان تولید در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

,

عضو شورای اسلامی شهر قرچک  تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم گل و گیاه که از زیبایی و لطافت خاصی برخوردار است، فراموشی شرایط ناسالم ناشی از آلودگی هوا که مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کند، است.

,

وی در پایان گفت: استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار شایسته بودو امیدواریم در دوره های آتی با زمینه سازی بیشتر، این نمایشگاه اقتصادی تر و در سطح گسترده تری برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه