اخبار داغ

آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۶ شهریار + تصاویر

آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۶ شهریار + تصاویر
دهمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در سال ۹۶ و آخرین جلسه شورای اداری به ریاست مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار و با حضور مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار، شهرداران، روسای شوراهای اسلامی شهرها، مدیران دستگاه ها و ادارات دولتی و اصحاب رسانه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازراه مبین ؛ دهمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در سال ۹۶ و آخرین جلسه شورای اداری امروز به ریاست مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار و با حضور مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار، شهرداران، روسای شوراهای اسلامی شهرها، مدیران دستگاه ها و ادارات دولتی و اصحاب رسانه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه مبین, راه مبین, راه مبین,

بنا بر این گزارش در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه اندیشه در سخنانی با ذکر منش حکومت داری حضرت علی علیه السلام بر ستادندن حق مظلومان و رسیدگی به فقرا تاکید کرد.
در ادامه جلسه مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان و پیگیری های انجام شده ارائه نمود و در بخش های دیگری از سخنان خود به مسایل مختلف شهرستان و کشور پرداختند.

,
,

طاهری، فرماندار شهرستان شهریار نیز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار، برنامه مند بودن و حرکت در مسیر اجرای برنامه های تدوین شده را خواست اصلی خود از مجموعه مدیران شهرستان عنوان کرد و با ویژه خواندن وضعیت شهرستان شهریار خواستار مدیریتی ویژه، فعال و پویا در جهت حل مشکلات و مسایل مختلف شهروندان شد.

,

گفتنی است؛ در این جلسه مهندس امینی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار نیز گزارشی از هماهنگی های صورت گرفته جهت خدمات دهی مناسب ادارات و دستگاه ها در ایام تعطیلات نوروز ارائه کرد

,

, , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه