اخبار داغ

عصر امروز:

نخستین مرکز تخصصی تندرستی کودکان استان در شهرضا تأسیس شد

نخستین مرکز تخصصی تندرستی کودکان استان در شهرضا تأسیس شد
نخستین مرکز ارایه خدمات تخصصی تندرستی کودکان استان اصفهان در شهرستان شهرضا تأسیس شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛رییس آموزش و پرورش شهرستان شهرضا عصر امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز تخصصی تندستی کودکان استان در این شهرستان، عنوان کرد: ضرورت ارایه آموزش‌های پایه و فراگیر به کودکان پیش از ورود به مقطع آموزش ابتدایی و آغاز دوران تحصیل از حدود چهار دهه قبل در کشورهای پیشرفته جهان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

محمود رستگار، تصریح کرد: ارایه اینگونه آموزش‌ها که به دو صورت خاص و عام طراحی شده است، از حدود یک دهه قبل در ایران نیز آغاز شده که تأثیر به سزایی در پیشرفت علمی و فراگیری دانش آموزان داشته است.

,

وی، اضافه کرد: امروزه با افزایش میزان استفاده از فضای مجازی و گسترش شبکه‌های اینترنتی معضلاتی همچون کم تحرکی و اضافه وزن در کودکان ایجاد شده است.

,

رییس آموزش و پرورش شهرستان شهرضا، تأکید کرد: عدم تحرک کافی دانش آموزان و کودکان باعث کاهش میزان نشاط فردی آنان شده است و به همین دلیل ضرورت دارد برای جلوگیری از دامه این وضعیت، زمینه افزایش فعالیت‌های جسمی آنان فراهم کنیم.

,

رستگار، بیان کرد: تمرکز بر ارایه خدمات ورزشی و جسمانی به کودکان و دانش آموزان باید همراه با تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی در آنان باشد به همین دلیل ایجاد مؤسساتی برای اریه اینگونه مهارت‌ها و آموزش‌ها به صورت تخصصی و مبتنی بر یافته‌های علمی، ضروری است.

,

وی، تصریح کرد: مهم ترین رسالت آموزش و پرورش تربیت نسل‌های آینده کشور است، به همین دلیل آماده تعامل به همه دستگاه‌ها و مؤسساتی هستیم که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه