اخبار داغ

شهردار قرچک:

کمبودهای فرهنگی قرچک به زودی مرتفع می‌شود

کمبودهای فرهنگی قرچک به زودی مرتفع می‌شود
شهردار قرچک گفت: قبل از شروع به کار بنده در شهرداری سرانه فرهنگی شهروندان در قرچک خیلی پائین بود که با افتتاح سرای محله‌ها و فرهنگسرا کمبودهای فرهنگی مرتفع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ حسن خرمی شریف شهردار قرچک بعدازظهر امروز در نشست خبری پایان سال ۹۶ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه چشم و زبان جامعه هستید و اگر نقدی از من می شود نقد جامعه است و نقدسازنده را ما پذیرا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: درحوزه عمرانی سه زمین چمن مصنوعی و دو سرای محله که یکی پیشرفت ۱۰ درصد و دومین سرای محله که در خیابان مخابرات است با  85 درصد پیشرفت است.

,

خرمی شریف تصریح کرد: قبل از شروع به کار بنده در شهرداری سرانه فرهنگی شهروندان در قرچک خیلی پائین بود که با افتتاح سرای محله‌ها  و فرهنگسرا کمبودهای فرهنگی مرتفع شد.
وی بیان داشت: در دو ماه اول سال 97 دو زمین چمن مصنوعی احداث شد و ماه‌های اولیه و زیرساخت‌های آن انجام شده و به زودی نیز افتتاح خواهد شد.

,
,

شهردار قرچک با اشاره به پروژه کمربندی جنوبی قرچک، بیان کرد: وعده راه اندازی کمربندی جنوبی تا پایان سال را داده بودیم، اما این امر به ۲ دلیل معوق شد، عمده دلیل آن برودت هوا بود، لاین جنوبی در شب بارش برف آسفالت شده بود، اما به دلیل یخ زدگی لایه های زیرین آسفالت مجبور شدیم مجددا این زیرسازی را انجام دهیم، که این امر ۲۵ روز کار را معوق کرد.

,

وی تاکیدکرد: در حال حاضر تملک همه واحدهای مسکونی انجام شده و به زودی نیز این واحدها مسکونی تخریب شده و تا کمربندی بازگشایی شود و تا اواخر اردیبهشت این کمربند یافتتاح خواهد شد.

,

خرمی شریف گفت: مشکل شیفت کاری نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک حل شده و از سال آینده نیز پرسنل آتش‌نشانی به‌صورت 24   ساعت کاری و 48 ساعت خواهد بود و نیروی انسانی این سازمان تکمیل شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی در شهر ادامه دارد و طرح جهادی تعطیل نشده و هر هفته اقدام به پاک‌سازی می‌کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه