اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان سرایان :

برگزاری مراسم تحویل سال درکنار گلزار شهدای شهر سرایان

برگزاری مراسم تحویل سال درکنار گلزار شهدای شهر سرایان
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سرایان ازبرگزاری مراسم تحویل سال برای اولین بار در کنار گلزار شهدای سرایان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد محسن امانتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان سرایان امروز صبح در گفت وگو با سرایان بیدار گفت : از آنجا که شهیدان گرانقدر با دلاور مردیهای خودآسایش وامنیت را برای ما به ارمغان آورده اند تا ماهمه ساله بتوانیم درکنارخانواده خود مراسم تحویل سال را گرامی بداریم برهمه ملت شریف ایران لازم است تا لحظات تحویل سال در کنار قبورشهدا باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

وی افزود: لحظات شیرین تحویل سال درکنار قبورشهدا باعث می شود تا مردم ایران اسلامی بیعت مجدد با آرمانهای بلند شهیدان والامقام ببندند تا لحظه ای از یاد و نام شهدا غافل نمانند و درادامه دادن راه همه این عزیزان در دفاع از آرمانهای امام وحریم ولایت ازهیچ کوششی دریغ نورزند.

,

فرمانده سپاه سرایان اظهارکرد:بودن درکنارقبورمطهرشهداء به انسان آرامش دل می دهدتا درراه رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران استوارترقدم برداردوبا مددگرفتن از خون شهیدان عزیز درراه اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاش وکوششی فروگذار نکند.

,

امانتی گفت: امسال مردم سرایان همگام با سایرهم میهنانمان که لحظه تحویل سال را در اماکن مذهبی مساجد و گلزارشهدا حضور می یابند برای اولین بار طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده لحظات تحویل سال را درکنار قبور مطهر شهدای سرایان سپری خواهند نمود. 

,

وی خاطرنشان کرد: ازچندین روز گذشته با برگزاری چندین جلسه، با مسئولین ادارات ونهادهای مربوطه ،برنامه ریزی لازم برای برگزاری این مراسم معنوی انجام گرفته است و امیدداریم که مردم شریف سرایان دراین مراسم حضور شکوهمند داشته باشند.

,

فرمانده سپاه شهرستان سرایان بیان داشت : در این مراسم معنوی که باهمکاری بنیاد شهید انقلاب اسلامی و شهرداری سرایان و....انجام خواهدشد زیارت جامعه کبیره و عاشوری حضرت امام حسین (ع) و دعای تحویل توسط مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت وطهارت قرائت خواهدشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه