اخبار داغ

همزمان با شروع سال جدید؛

شهروندان قلعه گنجی دیگر شاهد انتظار طولانی برای گرفتن گواهینامه نخواهند بود

شهروندان قلعه گنجی دیگر شاهد انتظار طولانی برای  گرفتن گواهینامه نخواهند بود
رئیس پلیس راهور قلعه گنج گفت : با توجه به وجود مشکلات فراوان شهروندان در اخذ گواهینامه آزمون رانندگی در سال 97 در هفته از یکبار به دوبار تغییر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازجازموریان؛ عباس جهانشاهی در جلسه توجیهی مربیان آموزشگاه های رانندگی این شهرستان گفت : با توجه به کمبود فضای مناسب برای گرفتن آزمون رانندگی از شهروندان قلعه گنجی این آزمون در هفتت از یکبار به دوبار تغییر خواهد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جازموریان, عباس جهانشاهی در جلسه توجیهی مربیان آموزشگاه های رانندگی این شهرستان گفت : با توجه به کمبود فضای مناسب برای گرفتن آزمون رانندگی از شهروندان قلعه گنجی این آزمون در هفتت از یکبار به دوبار تغییر خواهد .,

وی گفت: پیش از این شهروندان قلعه گنجی برای گذراندن آزمون با تجمع در جلو درب راهنمایی و رانندگی و نبود فضای برای گرفتن گواهینامه وقت با ارزش خود را در تمام طول یک روز هدر می دادند که به همین منظور از سال آینده دیگر شاهد تلف شدن وقت شهروندان نخواهیم بود.

,

جهانشاهی افزود : مربیان اموزشی باید تمام تلاش خود را بکار ببرند که هنرجویان آموزشگاه ها به نحو احسن مراحل رانندگی را یاد بگیرند و شهروندان نیز توجه داشته باشند که ملاک قبولی انها فقط گذارندن تمامی مراحل رانندگی در دوران آموزشی می باشد.

,

جهانشاهی در جمع مربیان آموزشگاه های رانندگی قلعه گنج گفت : در صورتی که مربیان آموزشی مراحل آموزش را گام بگام و تکمیل به شهروندان آموزش بدهند علاوه بر امار قبولی بالا شهروندان در آزمونها قطعا شاهد کاهش امار تصادفات نیز خواهیم بود که مربیان قطعا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه